اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعویق 3 ماهه اقساط تسهیلات بانکی در کهگیلویه و بویراحمد/انتقال اقساط به پایان دوره بازپرداخت

طبق دستورالعمل بانک مرکزی مشتریانی که بدهی غیرجاری ندارند، می‌توانند اقساط ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند.

تعویق 3 ماهه اقساط تسهیلات بانکی در کهگیلویه و بویراحمد/انتقال اقساط به پایان دوره بازپرداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه به نقل از صدا و سیما، مسؤول کمیسیون بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق دستورالعمل بانک مرکزی مشتریانی که بدهی غیرجاری ندارند می توانند اقساط ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت نود و نه را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند و در این مدت هیچ گونه جرائم تاخیر و سود مازاد به این اقساط تعلق نمی گیرد.

دانش آموز با بیان اینکه شعبه‌های بانکی هر روز برای گندزدایی و میکروب‌زدایی محیط کار با مواد ضد عفونی اقدام می‌کنند، افزود: خودپردازهای بانک ها روزانه حداقل دو بار ضدعفونی می‌شوند همچنین لازم است مردم نیز بهداشت فردی را در صورت استفاده از خودپردازها رعایت کنند.

وی اضافه کرد: بانکها تا اطلاع ثانوی از تشکیل پرونده اعتباری برای پرداخت تسهیلات خودداری می‌کنند مگر اینکه تسهیلات مربوط به تهیه و تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده باشد.

مسؤول کمیسیون بانک‌های استان ادامه داد: اسکناس از جمله ابزارهای انتقال سریع ویروس است باید همه شعب بانک‌ها از پرداخت وجه نقد به مشتریان خودداری کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه همه بانک ها از سیستم بانکداری الکترونیکی برخوردارند لذا مشتریان برای نصب نرم افزار مربوط بر روی گوشی تلفن همراه و انجام امورات بانکی به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

دانش آموز از مردم خواست به جز برای انجام موارد ضروری از تردد در شعب بانک‌ها خودداری کنند.

 

انتهای پیام/82016
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول