اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مرگ 6 بیمار مبتلا به کرونا در الشتر/ ابتلای 4 فرد فوت شده دیگر در دست بررسی است

فرماندار شهرستان سلسله گفت: در پی شیوع کرونا تاکنون ۱۰ نفر در این شهرستان جان خود را از دست داده‌اند که ابتلای 6 نفر به کرونا قطعی بوده و به احتمال زیاد 4 نفر دیگر نیز به این بیماری مبتلا بوده‌اند.

مرگ 6 بیمار مبتلا به کرونا در الشتر/ ابتلای 4 فرد فوت شده دیگر در دست بررسی است

شریف خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: تاکنون ۶ نفر در شهرستان سلسله جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست داده‌اند.

وی با اشاره به فوت ۴ نفر دیگر در این شهرستان عنوان کرد: تاکنون جواب آزمایش‌ آن‌ها نیامده اما به احتمال بیش از ۹۰ درصدی عامل مرگ آن‌ها نیز ابتلا به بیماری کرونا بوده است.

فرماندار شهرستان سلسله با اشاره به قطعی بودن ابتلای ۳۲ شهروند دیگر به بیماری کرونا بیان کرد: با غربالگری از قریب به ۴۰ درصد جمعیت شهرستان سلسله بیش از یکصد نفر مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده و اکیپ‌های درمانی در حال انجام آزمایش‌های تکمیلی از این افراد هستند.

خسروی افزود: البته قطعا افراد بسیار دیگری نیز وجود دارد که ناقل بیماری بوده، اما شناسایی آن‌ها از طریق شبکه بهداشت مقدور نیست.

وی با تاکید بر اینکه سلسله از کانون‌های آلودگی به بیماری کرونا است، خاطرنشان کرد: افزایش ابتلای بیماران در این شهرستان به دلیل ورود مهمانان و ابتلای مردم به بیماری است.

فرماندار شهرستان سلسله تصریح کرد: به منظور کنترل اوضاع و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری، ایست‌های بازرسی در مبادی ورودی شهرستان مستقر شده و کار غربالگری از افراد مشکوک به بیماری انجام و در صورت احتمال ابتلا به بیماری از ورود آنان به سلسله جلوگیری می‌شود.

خسروی با تاکید بر ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک‌های غیر بومی به شهرستان سلسله گفت: در ایام نوروز ۹۹ پذیرای گردشگران نوروزی نیستیم و ورود به مناطق گردشگری ممنوع است.

وی اظهار کرد: با توجه به این که پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد و رعایت بهداشت فردی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با این بیماری است، از مردم می‌خواهیم با ماندن در منازل خود ما را در کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع آن یاری رسانند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول