اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشکیل چندین پرونده «احتکار» در تعزیرات حکومتی هرمزگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: ۱۵ پرونده در حوزه احتکار و گرانفروشی مواد بهداشتی در استان تشکیل شده است و برخورد قاطع در انتظار سودجویان خواهد بود.

تشکیل چندین پرونده «احتکار» در تعزیرات حکومتی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی مدنی ظهر امروز در نشستی با موضوع مبارزه با محتکران اظهار کرد: جدیت در برخوردهای تعزیراتی با سودجویان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان هرمزگان است و طی روزهای اخیر ۱۵ فقره پرونده احتکار و گرانفروشی در زمینه عرضه محصولات بهداشتی مورد نیاز مردم در استان تشکیل شده است.

وی افزود: با همکاری سازمان صنعت و معدن و اتاف اصناف  کنترل‌ها بر بازار را تشدید کرده‌ایم و عاملان سودجویی از شرایط کنونی در انتظار برخوردهای جدی، قاطع و بازدارنده باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با بیان این که جزای نقدی، تعطیلی واحد صنفی، قرار بازداشت و مجازات تکمیلی در قانون برای مقابله با محتکران  گرانفروشان و سودجویان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم از طریق سامانه ۱۲۴ و ۱۹۰ حتما گزارشات خود از هرگونه گرانفروشی و احتکار را به ما منتقل کنند تا بتوانیم برخورد سریع‌تر و دقیق‌تری با سودجویان داشته باشیم.

مدنی ادامه داد: در گشت‌های ویژه‌ای، نمایندگان تعزیرات و روسای شعب تعزیراتی را نیز به همراه بازرسان به بازار اعزام می‌کنیم تا جدیت و قاطعیت بیشتری در برخورد با فرصت‌طلبان شاهد باشیم.

وی همچنین اضافه کرد: ۸ تیم گشت تعزیرات در استان فعال هستند و گزارشات مردمی و شکایات را ظرف ۲۴ ساعت رسیدگی و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول