اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انجام مشاوره شبانه‌روزی رایگان در مورد کرونا

مدیرعامل شرکت شهر سالم از انجام مشاوره شبانه‌روزی رایگان در مورد کرونا توسط این شرکت خبر داد.

انجام مشاوره شبانه‌روزی رایگان در مورد کرونا

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات جدید این شرکت جهت مقابله با کرونا اظهارداشت: با توجه به اهمیت جلوگیری از حضور غیرضروری افراد غیربیمار در مراکز درمانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلینیک‌های شهرداری تهران با افزایش ظرفیت انسانی به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های کرونایی به صورت تلفنی هستند.

وی اینکه شماره ۱۸۴۲ در این زمینه اختصاص داده شده است، افزود: طبق این دستورالعمل، تیم‌های اورژانس و پزشکان خانواده موظف هستند که آن دسته از پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران که علائمشان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا باشد را فارغ از اینکه تحت پوشش چه بیمه‌ای باشند، مورد معاینه حضوری قرار داده و پیگیری‌های بعدی را نیز انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: از این پس همه پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران برای اطمینان از سلامت خود در برابر ویروس کرونا بدون مراجعه به درمانگاه‌ها می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از مشاوره تلفنی و همچنین در صورت نیاز از خدمات پزشکی اورژانس یا طرح پزشک خانواده شرکت شهر سالم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول