اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سوداگر مرگ با کشف بیش از ۲۰۶ کیلوگرم تریاک با اجرای گشت تلفیقی در راستای پیشگیری از کرونا در شهرستان شاهرود خبر داد.

کشف ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود با همکاری اداره بهداشت این شهرستان در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا در جامعه اقدام به کنترل محور مواصلاتی شاهرود- گلستان- توسکستان کردند.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی ازجمله جاده‌های شاهرود که به استان گلستان منتهی می‌شود، گفت: تردد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو سرنشین جوان در اطراف محل استقرار عوامل گشت کنترلی نیروی انتظامی و اداره بهداشت شاهرود توجه پلیس را به خود جلب کرده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان به رفتار مشکوک و پرسه‌زنی‌های بی‌مورد سرنشینان جوان خودرو اشاره کرد و گفت: مأموران در اقدامی قانونی و با رعایت تمام جوانب خودرو را متوقف و آن را بازرسی کردند.

حسنی از کشف‌ ۱۳۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۷۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش جاساز شده در پژو خبر داد و بیان کرد: هر دو عامل قاچاق این محموله نیز که ۱۷ و ۱۸ ساله بودند، دستگیر شدند.

وی از توقیف این خودرو پس از هماهنگی‌های قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: پرونده تکمیلی به همراه دو قاچاقچی دستگیرشده به مرجع ذی‌صلاح ارسال شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول