اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من|ممنوعیت سفرهای نوروزی تابع تصمیم شورای تامین است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اقدام قانونی در زمینه ممنوعیت سفرهای نوروزی به استان خوزستان، بیان کرد: این موضوع تابع تصمیم شورای تأمین استان است.

فارس من|ممنوعیت سفرهای نوروزی تابع تصمیم شورای تامین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«برای جلوگیری از شیوع کرونا ورود افراد غیر بومی به خوزستان در ایام نوروز ممنوع شود» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: ما در مبادی ورودی استان، ورود مردم را از لحاظ پزشکی، چک می‌کنیم، تا افرادی که درحال ورود به استان می‌باشند، ناقل بیماری کرونا نباشند و از لحاظ پزشکی مشکلی نداشته باشند، همه‌ی وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه شخصی را به طور کامل رصد می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص اقدام قانونی در زمینه ممنوعیت سفرهای نوروزی به استان خوزستان، بیان کرد: این موضوع تابع تصمیم شورای تأمین استان است و دانشگاه نمی‌تواند در این زمینه تصمیمی بگیرد و یا اقدامی انجام دهد و هر تصمیمی که در شورای تأمین گرفته شود، ما تابع آن تصمیم هستیم که البته هنوز چنین موضوعی مطرح نشده تا تصمیمی درباره آن گرفته شود.

 ابول نژادیان در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی نیز، یک پویش (نه به سفرهای نوروزی) راه‌اندازی کرده، تا با فراگیر شدن این پویش، مردم ترغیب شوند که در این شرایط از سفرهای نوروزی صرف نظر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول