اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پیام هیئت مدیره انجمن نمایشگران عروسکی در پی درگذشت گلزار محمدی

هیئت مدیره انجمن نمایشگران عروسکی به مناسبت درگذشت گلزار محمدی ، هنرمند تئاتر عروسکی کشور پیامی منتشر کرد.

پیام هیئت مدیره انجمن نمایشگران عروسکی در پی  درگذشت گلزار محمدی

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، هیئت مدیره انجمن نمایشگران عروسکی به مناسبت درگذشت گلزار محمدی پیامی بدین شرح منتشر کرد: «گلزار عزیز، پرواز را که از پیش بلد بودی، بلند هم پرواز می­کردی همیشه...امروز اما بلندتر از هر بار پریدی،  به خورشید رسیدی، شاید از خورشید هم گذشته ­ای و به کجاها که نرسیده ­ای... خوش به حالت

تلاش ­هایت برای فراهم آوردن بستری بهتر برای کار و فعالیت بیشتر و با کیفیت ­تر نمایشگران عروسکی را فراموش نمی ­کنیم، وقت و انرژی عجیبت را برای برنامه ریزی و هماهنگی هر اتفاق کوچکی که ممکن بود به ارتقا نمایش عروسکی کمک کند. این­ها چه ارزشی دارد...

ارزشی را که برای تک تک افراد جامعه نمایش عروسکی قائل بودی، احترامی که به نظرات و مهارت های دیگران می­ گذاشتی، گذشتی که در برابر اشتباهات و قضاوت­ های دیگران داشتی، تلاشی که برای مفید بودن انجام می ­دادی و از همه مهمتر امیدت به زندگی را فراموش نخواهیم کرد.

از جمع ما جدا شدی و به جمع بزرگان نمایش عروسکی پیوستی. سلام ما را به استاد نصرت کریمی، استاد جواد ذوالفقاری، استاد اردشیر کشاورزی، استاد کامبیز صمیمی مفخم، استاد بیژن نعمتی شریف، استاد بیژن مفید، استاد دنیا فنی زاده و ... دیگر دوستان و اساتید نمایش عروسکی که میبینی برسان. بگو به یادشان هستیم همانطور که همیشه به یاد تو خواهیم بود.»

همچنین سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر نیز همزمان با درگذشت زنده یاد مرحوم گلزار محمدی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی پیام تسلیتی را منتشر کرد. در متن پیام تسلیت سعید اسدی آمده است: « متانت ، خوی نیکو و صبوری را که به هنرمندی علاوه کنیم یکی از مصادیقش می‌شود بانو گلزار محمدی ، که امروز سوگوار فقدان او هستیم. 

در این روزهای پر التهاب گوش به زنگ خبرهای خوبیم، نه اینکه بشنویم یکی دیگر از ما نیز رفت. برای روان گرامی‌اش همان آرامشی را آرزو می‌کنیم که در حضور پر اثرش به مردم و همکارانش می‌داد، و صمیمانه خواهان شکیبایی و تسلی خاطریم برای همه‌ی کسانی که منش و روش او را دوست می‌داشتند. 
دریغا که مجموعه تئاترشهر محروم از حضور بانو محمدی، میزبان دوره آتی جشنواره بین الملل تئاتر عروسکی خواهد بود، اگر چه نام و یاد او همواره در دل و خاطر ما خواهد ماند. مدیر و کارکنان مجموعه تئاترشهر  درگذشت دبیر گرانقدر جشنواره بین الملل تئاتر عروسکی را به خانواده محترم ایشان ، جامعه‌ی تئاتر ، و به ویژه هنرمندان نمایش عروسکی تسلیت می‌گویند.»

*پیام مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت «گلزار محمدی»

حسین عالم بخش مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری و پردیس تئاتر تهران همزمان با درگذشت زنده یاد مرحومه «گلزار محمدی» که از همکاران این سازمان و دبیر جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی بود  پیام تسلیتی را منتشر کرد.در متن پیام تسلیت عالم بخش آمده است:«دریغ و درد که در آستانه بهار که نشانگر شور نوزایی طبیعت است دوست، همکار و همراهی را از دست دادیم که همه وجود او سرشار از عشق به زندگی و ذوق نوجویی بود.

هنرمند عزیز و همکار باتجربه و کاردان هنرهای نمایشی سرکار خانم «گلزار محمدی» که فقدان او در سازمان فرهنگی هنری شهرداری بی شک  محسوس خواهد بود از میان ما رفت تا بار دیگر به ما گوشزد شود که خداوند عزوجل فرصت مهربانی، عشق و شکر نعمت حیات را به ما داده، باشد که بیشتر قدر هم را بدانیم و دل به محبت الهی بسپاریم. اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده  محترم ایشان، همکاران و جامعه هنرمندان تئاتر خصوصاً خانواده ی تئاتر عروسکی ایران تسلیت گفته و برای آن مرحومه مأمنی آرام در بهشت جاودان خداوندی آرزو دارم.»

به گزارش فارس، زنده یاد گلزار محمدی هنرمند کردستانی حوزه تئاتر و دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران، روز گذشته در زادگاهش و با حضور بستگان نزدیک، در قطعه هنرمندان بهشت محمدی سنندج به خاک سپرده شد.

زندە یاد گلزار محمدی کارشناس ارشد هنرهای نمایشی از دانشگاه سینما و تئاتر تهران، استاد دانشگاه هنر تهران، رئیس انجمن نمایش عروسکی خانه تئاتر ایران، دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی کشور (یونیما) و کارشناس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول