اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تمهیدات سازمان میادین میوه برای کاهش شیوع کرونا

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: از روی اول شیوع ویروس کرونا تمهیدات مختلفی برای کنترل شیوع این بیماری در میادین میوه و تره بار اندیشیده شد.

تمهیدات سازمان میادین میوه برای کاهش شیوع کرونا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار عصر امروز در نشست خبری مجازی خود گفت: سازمان میادین میوه و تره بار از تاریخ اول اسفند یک دستور العمل اجرایی را به میادین و بازارها ارائه کرد.

وی ادامه داد: بحثی که امروز در جریان است این است که با توجه به اینکه به مردم پیشنهاد شده است مرکبات مصرف کنند مردم برای خرید مرکبات بیش از گذشته به بازارها مراجعه می کنند.

راد افزود: از آنجایی که کارگران بازارها با مردم سر و کار دارند برای سلامتی مردم هر روز تب سنجی می شوند تا نه برای خودشان و نه برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: همچنین همکاران و غرفه داران از ماسک و دستکش استفاده می کنند و تقاضای ما این است که مردم حین مراجعه به بازارها از دستکش استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هم امکان استفاده برای شهروندان فراهم نیست اجازه بدهن همکاران ما خودشان کار دستچین کردن اقلام را انجام بدهند تا کمتر با محصولات در ارتباط باشند.

راد درخصوص فروش اینترنتی گفت: فروش اینترنتی نیازمند داشتن سامانه های فروش است امروز به ما چندین سامانه فروش پیشنهاد شده است و ما هم جلساتی برگزار کردیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار افزود: قرار است این سامانه های فروش بیایند و قیمت خودشان را ارائه کنند البته شرط ما این است که فروش محصول را به قیمت میادین انجام بدهند.

وی گفت: یکی از اپراتورها هم به میادین آمده و QR کدی قرار داده تا مردم کمتر نیاز باشد از پول نقد و کارت بانکی استفاده کنند.

راد درخصوص تغییر حجم فروش و تامین محصولات گفت: ما هیچ مشکلی در حوزه مرکبات و مواد پروتئینی نداریم و حتی زمانی که در رسانه ها گفته می شود برای مثال لیمو ترش بخورید و تقاضا زیاد می شود باز هم ما مشکلی نداشته ایم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار درخصوص اینکه آیا امکان دارد تایم فعالیت میادین افزایش پیاد کند گفت: ما هر سال از 25 اسفند تا ساعت 21 فعال خواهیم بود.

وی افزود: در این جمعه اخیر ما تا ساعت 20 فعال بودیم اما بعد از ساعت 14 حتی صد مشتری هم نداشتیم که این نشان می دهد افزایش ساعت فعالیت میادین خیلی تاثیری نخواهد داشت.

راد گفت: تقاضای ما از مردم این سات که همکاری های لازم را داشته باشند و از تردد های غیرضرور خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: ما کنار مردمیم زیرا تهیه اقلام مورد نیازشان برعهده ما است و اجازه نمی دهیم سلامتی مردم به خطر بیافتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول