اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درگذشت 60 نفر از مبتلایان به سندروم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا روز شنبه این هفته ۶۰ تن در خراسان رضوی به علت سندروم حاد تنفسی فوت شده اند که نیمی از این فوتی‌ها در مراکز درمانی تحت نظر این دانشگاه ثبت شده است.

درگذشت 60 نفر از مبتلایان به سندروم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: از روز ۳۰ بهمن تا روز ۱۸ اسفند، ۷۸۷ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی و مشکوک به «کووید ۱۹» در بیمارستان‌های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه فقط ۱۵۴ نفر مبتلای قطعی به این ویروس در خراسان رضوی هستند، افزود: تا روز شنبه این هفته ۶۰ تن در خراسان رضوی به علت سندروم حاد تنفسی فوت شده اند که نیمی از این فوتی‌ها در مراکز درمانی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با بیان اینکه تاکنون ۷۵۷ تن از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبودیافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند، تصریح کرد: ابتلای به کرونا به معنای مرگ نیست و مقایسه آمار بالای بهبودیافتگان نسبت به فوت شدگان گویای این واقعیت است، اما در عین حال توصیه اکید به خارج نشدن از خانه و رعایت کامل موازین بهداشتی داریم تا چرخه انتقال این ویروس هرچه زودتر شکسته شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول