اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جلسه فوق‌العاده کمیسیون بهداشت مجلس با حضور لاریجانی و نمکی برگزار شد

جلسه فوق‌العاده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز(دوشنبه) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شد.

جلسه فوق‌العاده کمیسیون بهداشت مجلس با حضور لاریجانی و نمکی برگزار شد

سیده زهرا عبداللهی- به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شد. 

در این جلسه که هم اکنون در صحن علنی در حال برگزاری است میهمانان و مدعوین به علت ضرورت رعایت مسائل احتیاطی و بهداشتی توصیه شده با فاصله حداقل 2 متری از یکدیگر نشسته و در حال بررسی موضوعات و دستور کارها هستند. 

روز گذشته علی نوبخت‌حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از برگزاری این جلسه فوق‌العاده کمیسیون متبوعش در مجلس خبر داد و در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اهمیت موضوع کرونا بهتر نیست که رئیس ستاد مقابله با این ویروس را رئیس‌جمهور بر عهده بگیرد؟ خاطرنشان کرد: شما به نکته بسیار مهمی اشاره کردید و بنده چند روز پیش در مذاکره با آقای لاریجانی رئیس مجلس اعلام کردم که اکنون کرونا و شیوع آن در ایران فقط یک مسأله پزشکی نیست بلکه غیر از مسائل بهداشت و درمان مسائل اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی نیز دارد و قطعاً باید در ستادی پیگیری شود که سران سه قوه در آن حضور داشته باشند.

نوبخت تأکید کرد: مساله مقابله با کرونا را من از سطح آقای رئیس‌جمهور و دولت هم بالاتر می‌بینم و باید ستادی با حضور سران سه قوه که معمولاً رئیس‌جمهور ریاست این ستاد می‌شود تشکیل شود و اختیاراتی را از فرماندهی معظم کل قوا بگیرد چرا که این ویروس یک جنگ تمام عیار علیه ما است و ما باید تعارف را هم کنار بگذاریم چرا که با خواهش و ... مسائل جلو نمی‌رود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول