اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شناسایی و تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی فضاهای مورد نیاز برای راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان آغاز شد.

شناسایی و تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی گفت: شناسایی فضاهای مورد نیاز برای راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تجهیز این فضاهای خالی در مرکز استان و شهرستان‌های دیگر به‌ منظور سپری شدن دوران نقاهت بیماران نیازمند مراقبت ویژه پس از ترخیص آنان از بیمارستان ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: ساختمان کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری که پیش از این خوابگاه دانش‌آموزی بوده است، با اولویت تجهیز خواهد شد.

مردانی یادآور شد: در مراحل بعد ساختمان‌های اداری و سالن‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری شناسایی و برای نگهداری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا که بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند، تجهیز می‌شود.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول