اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

15 شبکه ماهواره‌ای در انگلیس ضد شیعیان تبلیغ می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره ه فرمان ضد شیعی اتاق های رسانه دشمن، از فعالیت 15 شبکه تلویزیونی با محوریت تبلیغ تفکرات شیعه انگلیسی در ماهواره خبر داد.

15 شبکه ماهواره‌ای در انگلیس ضد شیعیان تبلیغ می‌کنند

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در برنامه انعکاس رادیو گفت و گو، با اشاره به همراهی عقل و دین، در مورد اتفاق افتاده در حرم حضرت معصومه(س) گفت: به نظر می رسد، این اتفاق از اتاق های فرمان و فکر رسانه های غربی که علیه شیعیان و مسلمانان مشغول به  فعالیت هستند، صادر شده است و باید اسم این افراد را« مسلمان انگلیسی» گذاشت.

وی با بیان اینکه انجام امور غیر بهداشتی در دین اسلام مورد پذیرش نیست، اظهار کرد: شیعه انگلیسی یا مسلمان انگلیسی یک  مکتب فکری  است، ریشه در اردوگاه غرب به  خصوص انگلیس دارد چنان که  دولت لندن  و  رسانه هایش سابقه طولانی در انجام این گونه کارها دارند.

بصیری در مورد فعالیت 15 شبکه تلویزیونی با محوریت تبلیغ تفکرات شیعه انگلیسی در ماهواره و چگونگی تامین هزینه های آنها نیز تصریح کرد: بخشی از هزینه های این شبکه ها توسط سرویس‌های  اطلاعاتی و جاسوسی غرب تامین شود  و بخش دیگری  نیز  توسط روحانیونی  که به دربارها و قدرت ها وابسته هستند تهیه  می شود ، آنها  پول سهم امام ،خیرات ،خمس و زکات که از سوی مردم پرداخت می‌شود را صرف اینگونه شبکه ها  می کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه برای نمونه  یکی از آقایان مدافع شیعه انگلیسی که وابسته به دربار قدرت های غربی  است در  انگلیس روزنامه‌ای را در راستای گسترش این تفکر  منتشر و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهد، گفت : آنها برای اینکه توجه مسلمانان و شیعیان را به خود جلب کنند، به نحوی رفتار  می کنند که  از آنها به عنوان فردی مقدس در بین  افکار عمومی یاد شود.

بصیری  با بیان اینکه این افراد ، افرادی  عافیت طلبی هستند که به نام دین و اسلام مردم را فریب می دهند، خاطرنشان کرد :  آنها کاری با آمریکا و  انگلیس و جنایت های آنها ندارند ،آنها در واقع چشم هایشان را  بر روی جنایت‌های استکبار می بندند. 

وی در بخش پایانی صحبت های خود با تاکید بر اینکه اسلام تمیز ترین و  پاک ترین دین  است که بر روی نظافت تاکید بسیار زیادی دارد، افزود :  مردم باید مواظب و هوشیار  باشند که فریب افرادی را که به نام دین افراط و تفریط می کنند، نخورند و آنها را از مسلمانان  و شیعیان واقعی تفکیک کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول