اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سمپاشی سرا‌های دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: پس از پایان ضدعفونی و گندزدایی فضاهای پردیس مرکزی دانشگاه، عملیات سمپاشی در سطح سراهای دانشجویی نیز انجام شد.

سمپاشی سرا‌های دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به سمپاشی  سرا‌های دانشجویی این دانشگاه گفت: هفته نخست اسفندماه و در پی شیوع ویروس کرونا، سراهای داشجویی تخلیه شدند. پس از خروج دانشجویان از خوابگاه‌ها و تعطیلی دانشگاه‌، مرکز بهداشت و درمان، معاونت دانشجویی و مدیریت امور اداری بصورت مشترک در قالب یک تیم ستادی و اجرایی به ضدعفونی کردن سراهای دانشجویی و محیط دانشگاه‌ پرداختند. در همین راستا معاونت آموزشی در اقدامی سریع و پس از امکان سنجی آموزش مجازی غیرحضوری، به همه دانشگاهیان وعده راه اندازی این دوره ها را داد. این اقدام موفقیت آمیز هم اکنون با همکاری اساتید و دانشجویان در حال انجام است.

* زمان کنترل ویروس کرونا در کشور مشخص نیست

وی افزود: با توجه به اینکه زمان کنترل ویروس کرونا در کشور مشخص نیست و به گفته برخی از مسئولان تا خردادماه سال ۹۹، بیش از سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت، مسئولان دانشگاه‌ برای ادامه فعالیت خود تمهیداتی اندیشیده اند.

* سمپاشی در خوابگاه‌های پردیس مرکزی  در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه

نصرتی تصریح کرد: از جمله این تمهیدات، استمرار در ضدعفونی کردن سراهای دانشجویی و فضای عمومی دانشگاه‌ است که بر این اساس عملیات سمپاشی در خوابگاه‌های پردیس مرکزی با هدف ریشه کنی حشرات موذی از جمله ساس و سوسری در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه با نظارت کارشناس مرکز بهداشت و درمان و نماینده امور خوابگاه‌ها صورت پذیرفت.

* وجود ژل ضدعفونی در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها و ارائه دستکش یک‌بار مصرف

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: به نظر می رسد در صورت بازگشایی دانشگاه؛ وجود ژل ضدعفونی در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها و ارائه دستکش یک‌بار مصرف با هزینه کم به دانشجویان از اقداماتی است که مسئولان دانشگاه از هم اکنون باید برای فراهم کردن آن می بایست تمهیداتی در نظر بگیرند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول