اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکذیب هرگونه جابه‌جایی اعتبارات سیل لرستان به گلستان/ کاهش اعتباری در کار نبوده است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان هر گونه جابه‌جایی اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی زیرساخت‌های ورزشی لرستان به استان گلستان را تکذیب کرد.

تکذیب هرگونه جابه‌جایی اعتبارات سیل لرستان به گلستان/ کاهش اعتباری در کار نبوده است

سید علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، هر گونه جابه‌جایی اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی زیرساخت‌های ورزشی لرستان به استان گلستان را تکذیب و اظهار کرد: اینکه توسط برخی اشخاص عنوان می‌شود که اعتبارات سیل لرستان به دلیل خطای انسانی و شباهت نام به گلستان اختصاص یافته، اصلا مبنای واقعیت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور از طریق مدیریت بحران به تمام دستگاه‌هایی که زیرساخت‌های آن‌ها در سیل خسارت دیده بود، مبالغی را اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه میزان خسارت‌ها بایستی در سامانه سجاد جهت اختصاص اعتبار ثبت می‌شد، افزود: برای این منظور، وزارت کشور 5 میلیارد و 750 میلیون تومان به استان اختصاص داد.

کریمی بیان داشت: هرگونه جابه‌جایی به دلیل خطای انسانی و شباهت نام استان‌ها صحت ندارد و وزارت کشور از ابتدا 5 میلیارد و 750 میلیون تومان برای لرستان در نظر گرفته شده است.

وی، میزان خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های ورزشی پلدختر به وسیله سیل را 14 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این در حالی است که در همان هفته نخست وقوع سیل و در سفر وزیر ورزش به پلدختر، یک میلیارد و 350 میلیون تومان برای برداشتن حجم بالای آورده‌های سیلابی اختصاص یافته و در همان روزها نیز واریز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: علاوه بر این مبلغ، وزارت ورزش یک میلیارد و 70 میلیون تومان به هیات‌های ورزشی پلدختر جهت انجام اقداماتی همچون لایروبی، لجن‌برداری و بازسازی‌های اولیه کمک کرد.

کریمی اظهار داشت: پس از این اختصاص اعتبارها، تاکنون از سوی وزارت ورزش برای بازسازی زیرساخت‌های سیل‌زده استان مبلغی واریز نشده است.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول