اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فارس من| ممنوعیت ورود به استان بوشهر در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا

استاندار بوشهر در مورد جلوگیری از ورود مسافر به استان بوشهر اظهار داشت: این موضوع را ستاد ملی مقابله با کرونا ملغی اعلام کرده اما در این بخش هم استان بوشهر یک پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرد مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی مردم در استان‌ها و آلودگی بالای برخی استان‌ها، این مجوز داده شود که ورود و خروج به استان‌ها به مدت ۲ هفته ممنوع اعلام شود.

فارس من| ممنوعیت ورود به استان بوشهر در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، «سفر به استان بوشهر لغو گردد» سوژه‌ای است که مخاطبان در سامانه فارس‌من ثبت کرده‌اند و عنوان کردند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیکی به عید نوروز و هوای مطلوب استان بوشهر خیلی از هم وطنان سعی می‌کنند تا به بوشهر سفر کنند اما سلامتی مردم قطعا مهم تر است و انتظار داریم که مسؤولان استانداری بوشهر سفر به این استان را لغو کنند و اجازه ندهند مسافران نوروزی وارد استان بوشهر شوند تا شرایط کشور به حالت عادی برگردد و کرونا از بین برود.

عبدالکریم گراوند در مورد جلوگیری از ورود مسافر به استان بوشهر اظهار داشت: این موضوع را ستاد ملی مقابله با کرونا ملغی اعلام کرده اما در این بخش هم استان بوشهر یک پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرد مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی مردم در استان‌ها و آلودگی بالای برخی استان‌ها، این مجوز داده شود که ورود و خروج به استان‌ها به مدت ۲ هفته ممنوع اعلام شود.

 استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه مردم از سفر به شهرهای مختلف کشور خودداری کنند، گفت: استان بوشهر آمادگی پذیرایی از مسافران را ندارد و فعالیت مراکز اقامتی، خانه‌های معلم، مهمانسرای ادارات و … را ممنوع اعلام کردیم و هموطنان عزیز استان بوشهر را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.

وی در مورد فعالیت خانه‌های مبله بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مکلف است تمام واحدهای مبله در استان را پلمب کند.

همچنین علی حسن‌پور دادستان بوشهر نیز با اشاره به لزوم مشارکت همگانی در مقابله با شیوع کرونا در استان اظهار داشت: به همه هموطنان توصیه و تاکید می‌شود که استان بوشهر را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ارائه هرگونه خدماتی در مراکز گردشگری، پارک‌های ساحلی و بوم گردی و مهمان‌پذیرها، خانه مبل‌ها و غیره به مسافران در استان بوشهر ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه مسافر مشکوکی در بدو ورود و یا در سطح شهرهای استان با دستور قضائی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به منظور اطمینان از سلامت ایشان به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهد شد.

حسن‌پور ادامه داد: در صورت واگذاری منازل مبله به مسافران در این ایام، با واگذارکنندگان غیر مجاز برخورد قانونی صورت گرفته و اینگونه منازل نیز فوراً با دستور قضائی پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول