اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع رایگان یک میلیون و 700 هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده توسط خیرگلپایگانی

به دنبال اعلام انتشار ویروس کرونا توسط تنها واحد تولید کننده مواد ضدعفونی کننده در شهرستان گلپایگان یک میلیون و 700 هزار لیتر آب ژاول رقیق شده رایگان بین مردم توزیع کرد.

توزیع رایگان یک میلیون و 700 هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده توسط خیرگلپایگانی

سید مرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان گلپایگان در مرحله نخست 800 لیتر مواد ضد عفونی کننده غلیظ در اختیار اداره صمت گلپایگان قرار گرفت تا بین نهادها و دستگاه‌های مختلف شهرستان توزیع کند.

مدیر عامل تنها واحد تولید کننده مواد ضدعفونی کننده در شهرستان گلپایگان گفت: سپس برای توزیع رایگان مواد ضد عفونی‌کننده بین مردم  پنج ایستگاه در شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر ایجاد شد، همچنین در اختیار دهیاری‌ها نیز قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 700 هزار لیتر آب ژاول رقیق شده برای ضد عفونی رایگان توزیع شده است، در صورت ادامه روند ویروس کرونا توزیع ادامه دارد.

حسینی تصریح کرد: برای تامین ضدعفونی معابر شهرستان‌های اطراف با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار و به نرخ کارخانه اعلام همکاری کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول