اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  کتاب

نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون پرورشی رایگان شد

نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته در سایت‌های اینترنتی عرضه کتاب به صورت رایگان ارائه می‌شود.

نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون پرورشی رایگان شد

خبرگزاری فارس- مینا ملکی: هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، کانون پرورش فکری در حال اجرای طرحی اینترنتی با عنوان «پیک امید مجازی» است تا کودکان و نوجوانان ایرانی بتوانند وقت‌های خود را صرف مطالعه کتاب، تماشای فیلم و فراگیری ساخت کاردستی و نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی کنند.

ارائه نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون در سایت طاقچه به نشانی www.taaghche.com چند ماهی است که آغاز و با استقبال بچه‌ها همراه شده اما کانون در نظر دارد این کتاب‌ها را به مدت یک هفته و به صورت رایگان ارائه کند.

در این زمینه هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ عنوان از کتاب‌ها و ۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف ۱۰۰ درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.

همچنین با توجه به اهمیت ایجاد فضای شاد و نشاط‌بخش در بین خانواده‌ها، کانون برخی از فیلم‌های انیمیشن و شاد خود را نیز در این فضاها در اختیار خانواده‌ها قرار داده است.

کانون پرورش فکری نزدیک به سه دهه است در بحران‌ها و وقایع و حوادث طبیعی در کنار کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای زلزله‌زده قرار می‌گیرد و به امداد فرهنگی به بچه‌های این مناطق می‌پردازد.

از دو سال گذشته این طرح با عنوان «پیک امید» گسترش چشم‌گیری پیدا کرد و علاوه بر این مناطق به خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور نیز پرداخت.

طرح پیک امید مجازی در ادامه همان طرح و با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایرانی هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول