اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کاهش مراجعات به دادگستری البرز با ایجاد سامانه­‌های الکترونیک

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه مراجعات به دادگستری کاهش یافته، گفت: ما به عنوان دادگستری پیش‌رو در کشور و برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه‌­اندازی سامانه­‌های مختلف خدمات الکترونیک و تلفن گویا کرده‌‌ایم.

کاهش مراجعات به دادگستری البرز با ایجاد سامانه­‌های الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز، با حضور در شعب کیفری یک و تجدیدنظر دادگستری استان البرز به گفت‌­وگو با کارکنان قضایی و اداری و تعدادی از مراجعان پرداخت.

وی در این بازدید در جریان اقدامات بهداشتی انجام شده برای مقابله با کرونا در شعب قرار گرفت و ضمن عرض خداقوت به کارکنان قضایی و اداری حاضر در شعب برای ایشان در مسیر خدمت آرزوی توفیق کرد.

عالی ­ترین مقام قضایی استان در این بازدید با اشاره به شرایطی که شیوع کرونا در خدمات ­دهی برخی دستگاه­‌ها به مردم ایجاد کرده، گفت: دادگستری استان البرز  به عنوان دادگستری پیشرو در کشور و برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه ­اندازی سامانه­ های مختلف خدمات برخط و الکترونیک و تلفن گویا کرده تا مراجعان احساس نیاز کمتری برای  مراجعه به مراجع قضایی داشته باشند که همه این خدمات از طریق بخش« خدمات­ رسانی غیر حضوری» پرتال دادگستری استان البرز به آدرس dadgostari-al.ir   قابل دسترس است.

وی با اعلام کاهش مراجعات به دادگستری به دلیل ارائه خدمات الکترونیک، بخش دیگر اقدامات در شرایط پس از شیوع کرونا را مربوط به کیفیت خدمات­دهی کارکنان قضایی و اداری عنوان کرد و اظهار داشت: برای این منظور به کلیه واحدها اعلام شده ضمن اینکه به کارکنانی که به این بیماری مبتلا شده­اند یا در شرایط مشکوک قرار دارند مرخصی اعطا شود با اتخاذ تدابیر لازم در خدمات ­رسانی قضایی به مردم خللی وارد نشود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول