اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نگرانی طلاب شهرکرد از تحولات هند/ لزوم تشکیل قرارگاه جریان‌سازی

ایجاد شبکه‌های رصد و تولید محتوا و همچنین اتحاد و همکاری نمایندگان حوزه، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه، و رسانه‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای جلسه هم‌اندیشی طلاب و دانشجویان در خصوص تحولات اخیر هند بود.

نگرانی طلاب شهرکرد از تحولات هند/ لزوم تشکیل قرارگاه جریان‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شامگاه جمعه جلسه‌ای در خصوص پرداختن به مسئله کشتار جمعی مسلمانان در هند و کشمیر توسط تعدادی از طلاب و فعالان رسانه‌ای در حوزه علمیه ولایت شهرکرد برگزار شد.

ایجاد شبکه‌های رصد و تولید محتوا و همچنین اتحاد و همکاری نمایندگان حوزه، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه، و رسانه‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای این جلسه بود.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام حسن صمدزاده گفت: با توجه مظلومیت چندین ساله مسلمانان هند و کشمیر عظم جدی در زمینه‌های نشر و گسترش این مظلومیت‌ها در اذهان عمومی بخصوص فضای مجازی و رساندن این عصبانیت از اقدامات وحشیانه هندوها به گوش مسؤولان رسانده شود و درخواست اقدامی مؤثر از آنها باید در دستور کار نهادهای انقلابی قرار گیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه ولایت شهرکرد، ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور اخبار قتل عام و نسل‌کشی مسلمانان در هند و کشمیر بسیار کمرنگ شده است و نشر و گسترش این امر مهم باید در دستور کار همه فعالان مجازی قرار گیرد.

در پایان این جلسه با توجه به لزوم ایجاد شبکه قوی تولید محتوا و همکاری و تعامل تمامی اصحاب  رسانه و فعالان فضای مجازی،کارگروهی تحت عنوان قرارگاه جریان‌سازی رسانه با همکاری تعدادی از طلاب، هیئات مذهبی، تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و رسانه‌ها  تشکیل شد و فعالیت‌های این قرارگاه به طور رسمی کلید خورد.

انتهای پیام/3339/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول