اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در تولید اقلام ضدعفونی تسریع شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در امر تولید اقلام ضدعفونی مبارزه با ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تسریع شد.

صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در تولید اقلام ضدعفونی تسریع شد

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از آغاز عملیات ضدعفونی شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: افزایش ظرفیت و توان تولید اقلام ضدعفونی و ماسک همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به‌زودی معابر اصلی شهرک‌های صنعتی استان سمنان ضدعفونی می‌شود، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از تمام ظرفیت خود برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کند تا فعالان عرصه صنعت با رعایت موازین بهداشتی و با اطمینان کامل از سلامت بهداشتی واحدهای خود به تولید بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: اقدامات لازم برای تأمین مواد ضدعفونی‌کننده جهت استفاده در محیط‌های صنعتی برای مقابله با کرونا صورت گرفته است.

آل‌بویه گفت: برای واحدهای تولیدی به‌منظور تولید مواد ضدعفونی برای استفاده از ظرفیت‌های خالی شرکت‌ها هماهنگی‌های لازم انجام‌شده و وجود نیروهای خلاق، آگاه و دلسوز در امر تولید موجب آرامش جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای سرمایه‌گذاری در امر تولید اقلام ضدعفونی مبارزه با ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان به تسریع در صدور مجوزها اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مردم، تمام حمایت‌ها از تولید مواد ضدعفونی صورت می‌گیرد؛ هماهنگی‌ها جهت تأمین مواد ضدعفونی برای تأمین سلامت واحدهای تولیدی صورت گرفته و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تمام توان خود را برای حمایت از ارتقای سلامت محیط‌های کارگری و تولیدی به کار برده است.

آل‌بویه افزود: واحدهای تولیدی باید از لحاظ حفظ بهداشت و سلامت کاملاً مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: ارتقای سلامت کارگاه‌های تولیدی به آرامش جامعه کمک می‌کند و دستورالعمل‌های ابلاغی از طرف سازمان بهداشت جهانی در خصوص کارگاه‌ها از طریق رابطان بهداشت به شرکت‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول