اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پیام تسلیت مسئولان فرهنگی در پی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام

ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مسئولان فرهنگی در پی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام

به گزارش خبرگزاری فارس،  ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفتند.

براساس این گزارش، ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام عضو شورای عالی این سازمان را تسلیت گفت. متن پیام دکتر ابراهیمی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
 
خبر درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام که سال‌های متمادی در عرصه‌های مختلف از جمله در شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منشأ خدمات ارزشمندی در حوزه روابط بین‌الملل بود، موجب تأثر و تأسف گردید.

دکتر شیخ الاسلام به عنوان شخصیتی متعهد، مؤمن و متخصص در مسئولیت‌های مختلف از جمله عضویت در شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونت بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، معاونت عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، سفارت ایران در سوریه و نمایندگی مجلس شورای اسلامی همراه صدیق انقلاب و رهبری در اعتلای ارزش‌های الهی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بود.

اینجانب، مصیبت وارده را به اعضای شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سایر همکاران و خانواده ‌معزز ایشان تسلیت عرض نموده از خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای وی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌کنم.

همچنین حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام دیپلمات انقلابی، فعال و پیشگام جریان مقاومت و معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر جانکاه درگذشت «جناب آقای حسین شیخ‌الاسلام» دیپلمات انقلابی و درخدمت آرمان‌های نظام‌ مقدس اسلامی، چهره فعال و پیشگام جریان مقاومت و حامی انتفاصه مردم مظلوم فلسطین، شخصیتی متدین و متواضع، همکار عزیز در عرصه فعالیت‌های برون مرزی از جمله معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که خدمات موثر و شایانی در حوزه سیاست خارجی در زمان مسؤولیت‌هایشان ارائه نمودند، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

سالها مجاهدت و تلاش در تحقق آرمان آزادی قدس شریف و دفاع از انتفاضه فلسطین و حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه و فعالیت‌های تقریبی در امور بین‌الملل و کمک به گسترش همکاری‌ نهادهای علمی و دانشگاهی جهان اسلام از جمله ویژگی‌های آن مرحوم بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به دوستان و آشنایان به ویژه همکاران محترم ایشان در وزارت امورخارجه، مجمع تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده معززشان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

براساس این گزارش، 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول