اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 2 تن و 300 کیلوگرم پودر شوینده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 2 تن و 300 کیلوگرم پودر شوینده که در یک انبار احتکار شده بود خبر داد.

کشف 2 تن و 300 کیلوگرم  پودر شوینده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: طرح عملیاتی مقابله با احتکارکنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی و پزشکی در استان اصفهان با همکاری نمایندگان اداره تعزیزات حکومتی و معاونت غذا و درمان و اداره صمت تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان در بازرسی از یک منزل مسکونی ۲ تن و ۳۰۰ کیلو پودر شوینده و ۸ هزار و ۸۹۴ پد الکلی و لوازم بهداشتی که احتکار شده بودند کشف کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در بازرسی از یک خودرو نیز ۱۲ هزار و ۸۸۰ جفت دستکش صنعتی خارجی که در ۹۳ کارتن جاساز شده بودند کشف شد.

معصوم‌بیگی بیان داشت: در بازرسی از یک منزل مسکونی نیز ۷۰ هزار ماسک ، ۵۷۳ هزار پد الکلی و لوازم پزشکی و ۳۹۰ کارتن لباس و گان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد:در مجموع۲ تن و ۳۰۰ کیلو پودر شوینده ،۸ هزار و ۸۹۴ پد الکی، ۱۲ هزار و ۸۸۰ جفت دستکش صنعتی، ۷۰ هزار ماسک، ۵۷۳ هزار پد الکلی و لوازم پزشکی و ۳۹۰ کارتن لباس و گان طی ۳ عملیات جداگانه و توسط ماموران انتظامی و پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان کشف و ۳ متهم نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به تحویل متهمان این پرونده به مراجع قضائی تاکید کرد: طرح های عملیاتی پلیس برای شناسایی و تحویل محتکران لوازم بهداشتی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا به مراجع قانونی تداوم دارد و اینگونه افراد بدانند پلیس برخوردی قاطع و قانونی با آنها خواهد داشت و اجازه فعالیت به آنها هرگز داده نخواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول