اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

روزانه 130 بیمار مشکوک به کرونا در گلستان بستری می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه سطح اضطراب در جامعه با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است از بستری روزانه حدود 130 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد.

روزانه 130 بیمار مشکوک به کرونا در گلستان بستری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل در خصوص روند درمانی مبتلایان به ویروس کرونا در استان گلستان اظهار کرد: چرخه انتقال بیماری ویروس کرونا فقط با رعایت بهداشت شکسته شود، مهمترین اصل که مردم باید مورد توجه قرار دهند رعایت اصول بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه کادر پزشکی و درمانی این روزها برای بهبود مبتلایان کرونا از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: سطح اضطراب در جامعه با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است به طوری که روزانه حدود 130 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه مردم آگاهی در زمینه نکات بهداشتی دارند، افزود: با سرعت سرایت این ویروس در استان مواجه هستیم، پیک بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان افزایش یافته است.

فاضل با اشاره به اینکه علایم و شدت بیماری در افراد متفاوت است از مردم خواست تا به طور مرتب دست‌های خود را شتشتو دهند، در تجمعات و تفرجگاه‌ها حضور نیایند تا زنجیره انتقال بیماری متوقف شود و بتوانیم هر چه سریعتر جلوی اپیدمی بیماری را بگیریم.

وی ضمن قدردانی از کادر پزشکی گفت: مردم اگر نکات بهداشتی و کارشناسی را رعایت نکنند اپیدمی بیماری ویروس کرونا شاید تا فروردین ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از مردم خواست تا با بروز علایم ساده سرماخوردگی به مراکز درمانی رجوع نکنند فقط افراد با شرایط خاص به بیمارستان مراجعه کنند.

فاضل با تاکید بر اینکه اضطراب در جامعه زیاد شده است، ابراز کرد: از روز گذشته تاکنون 500 نمونه آمده است، کسی که علایم ساده سرماخوردگی هم داشته باشد مراجعه کرده، مردم نباید دچار استرس و اضطراب شوند 70 درصد علایم سرماخوردگی با کرونا یکی است، علایم خاص ویروس کرونا در مشکلات ریوی و تنفسی است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول