اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تست مثبت 53 نفر در ساوه و زرندیه

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه از تست مثبت کرونا ویروس 53 نفر در شهرستان ساوه و زرندیه خبر داد.

تست مثبت 53 نفر در ساوه و زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، عباس نیک‌روش بعداز ظهر امروز در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی با محوریت مقابله با ویروس کرونا و با حضور استاندار و مدیران استان مرکزی که در محل فرمانداری ساوه در حال برگزار است، اظهار کرد: براساس آمارها تعداد افراد پذیرش شده در بیمارستان‌های ساوه و زرندیه در مجموع 216 مورد بوده که عمدتا مربوط به شهرستان ساوه است.

وی بیان کرد: در مجموع 105 نفر مشکوک به بیماری کرونا بستری شدند که تست 52 نفر در ساوه و 1 نفر در زرندیه مثبت شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان متاسفانه 6 نفر با تست مثبت کرونا ویروس فوت کرده‌اند.
نیک‌روش ادامه داد: ارتقاء بهداشت محیط به ویژه در واحد‌های صنعتی، غربالگری ورودی‌های شهرستان به ویژه از سمت استان قم و افزایش ظرفیت تولید ماسک و اقلام بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با این بیماری به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌ها باید بتوانیم با روش‌های مختلف موضوع ماندن در منازل را عملیاتی کنیم چراکه شرایط کنونی ویژه بوده و تنها توصیه سودمند نخواهد بود.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: بازار سرپوشیده ساوه یکی از کانون‌های اصلی خرید بوده که انتقال و شیوع بیماری در این مکان بسیار خطرناک است. 
نیک‌روش با بیان اینکه باید یک بیمارستان جایگزین در شهرستان داشته باشیم، گفت: تعطیلی خطوط سواری و مینی بوس بین ساوه و قم، محدودیت میوه و سبزیجات و تامین مایحتاج از قم و رعایت ضدعفونی در شرکت‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام شده است.
وی گفت: قطع ارتباط بین افراد در بیمارستان و خلوت کردن بیمارستان‌ها برای شکستن زنجیره‌ای این بیماری نقش بسزایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: بیمارانی که رو به بهبود هستند باید به سرعت از بیمارستان‌ها خارج شوند.
 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول