اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ممنوعیت ورود اتباع چین، ایران و کره جنوبی به قزاقستان از 8 مارس

معاون وزارت صنعت و توسعه زیرساخت های قزاقستان گفت: ورود شهروندان کشورهای چین، ایران و کره جنوبی در پی شیوع ویروس کرونا به این کشور از 8 مارس ممنوع است.

ممنوعیت ورود اتباع چین، ایران و کره جنوبی به قزاقستان از 8 مارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «بریک کمالی اف» معاون وزارت صنعت و توسعه زیرساخت های قزاقستان در مورد ممنوعیت ورود شهروندان چین، ایران و کره جنوبی به این کشور خبر داد.

وی در نشست خبری امروز گفت: از اول مارس ما تعداد پروازهای منظم در مسیر «نورسلطان – سئول»، «آلماتی – سئول» را از 9  تا 3 پرواز در هفته کاهش دادیم.

کمالی اف افزود: الان تصمیم گرفته شده که از 8 مارس ورود اتباع کشورهای کره جنوبی، چین و ایران به قلمرو قزاقستان ممنوع شود.

وی گفت: ما امروز تمام شرکتهای هواپیمایی محلی و خارجی را مطلع کردیم که تنها شهروندان قزاقستان مجاز به پرواز در مسیر «سئول – آلماتی» و «سئول – نورسلطان» هستند.

کمالی زاده تصریح کرد: ما همچنین سایر شرکت ها را در مورد ممنوعیت ورود شهروندان کشورهای گروه «A» (چین،کره جنوبی و ایران) از 8 مارس به قلمرو قزاقستان آگاه کردیم.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول