اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بسیج تمام امکانات برای مقابله با کرونا در کردستان/راه‌اندازی اتاق رسانه برای مقابله با کرونا

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: همه امکانات دولت، دستگاه‌های حاکمیتی و حتی نیروهای مسلح در سطح استان برای خدمات‌رسانی و جلوگیری از شیوع بیماری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا در استان بسیج شده است.

بسیج تمام امکانات برای مقابله با کرونا در کردستان/راه‌اندازی  اتاق رسانه برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی چگونگی اطلاع‌رسانی وضعیت کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا که متاسفانه در سطح دنیا دامن‌گیر مردم شده است در ستاد استان هماهنگی و هم‌اندیشی با دستگاه‌ها و رسانه‌ها در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی و سایر موارد انجام شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان تصریح کرد: در این راستا جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های ذیربط و رسانه‌ها برگزار و طی آن نکات لازم مطرح شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان مسوولیت اطلاع‌رسانی در مورد بیماری کرونا را در استان دارد، گفت: براساس تصمیمات گرفته شده در این ستاد، رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی به مردم اطلاعات را باید به موقع از دانشگاه علوم‌ پزشکی بگیرند و مردم را در جریان امور بگذارند.

وی تصریح کرد: همه امکانات دولت، دستگاه‌های حاکمیتی و حتی نیروهای مسلح در سطح استان برای خدمات‌رسانی و جلوگیری از شیوع بیماری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا در استان بسیج شده است.

وی از راه‌اندازی اتاق رسانه از امروز در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

نصراللهی‌زاده گفت: از تلاش بی‌وقفه رسانه‌های استان که طی این مدت با اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر در زمینه آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش کردند تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول