اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اقدام خودجوش دانشجویان مشهدی در تولید ماسک و لباس ایزوله

دانشجویان جهادی دانشگاه فردوسی مشهد به‌صورت خودجوش دست به تولید ماسک و لباس ایزوله ویژه‌ی کرونا زدند تا ثابت کنند، خدمت در پشت جبهه‌های مبارزه با کرونا با قدرت ادامه دارد.

اقدام خودجوش دانشجویان مشهدی در تولید ماسک و لباس ایزوله

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با وجود وضعیت قرمز ویروس کرونا در مشهد و کمبود ملزومات بهداشتی، این‌بار دانشجویان جهادی دانشگاه فردوسی مشهد به‌صورت خودجوش دست به تولید ماسک و لباس ایزوله ویژه‌ کرونا زدند تا ثابت کنند، خدمت در پشت جبهه‌های مبارزه با کرونا با قدرت ادامه دارد.

مسؤول قرارگاه جهادی دانشگاه فردوسی مشهد در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این طرح رسماً از امروز کار خود را آغاز کرده و فعلا با یک تیم پنج نفره در حال تولید ماسک، لباس ایزوله و ملزومات بهداشتی هستیم.

مهدی حافظ با اشاره به اینکه تأمین دستگاه‌های مورد نیز برای تهیه ماسک و لباس ایزوله کار سختی است، بیان کرد: به همین علت با شرکت تولید و پخش مواد بهداشتی واقع در شهرک توس صحبت کردیم تا امکانات را در اختیارمان قرار دهند، تا با تأمین نیروی انسانی بتوانیم ملزومات بهداشتی لازم را تولید کنیم.

وی خاطرنشان کرد: احتمالا در روزهای آینده ۱۰ عدد چرخ خیاطی در داخل دانشگاه فردوسی برای دانشجویان خانم تعببیه می‌شود تا خط تولیدی دیگری هم در داخل دانشگاه داشته باشیم.

مسؤول قرارگاه جهادی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه اولویت اول در پخش ملزومات بهداشتی خانواده‌های درگیر کرونا و افراد کم‌بضاعت هستند، افزود: قیمت ماسک، لباس‌ایزوله و ملزومات بهداشتی خیلی پایین‌تر از قیمت بازار است و فقط هزینه مواد اولیه گرفته شده و شرکت در این بابت هیچ سودی نمی‌برد.

انتهای‌ پیام/ 70068/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول