اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری بدل‌اندازان 20 میلیاردی در سبزوار

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از رمزگشایی پرونده اعضای باند خانوادگی بدل‌اندازان حرفه‌ای در سبزوار خبر داد.

دستگیری بدل‌اندازان 20 میلیاردی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر این که از اعضای خانواده‌ای که شامل مادر و 3 فرزندش بوده‌اند اجناسی از قبیل لیوان و جام قدیمی را به ارزش 20 میلیارد ریال خریداری کرده و پس از تحقیق لازم متوجه می‌شود این اجناس عتیقه نبوده و تقلبی هستند، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی سبزوار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار با تحقیقات میدانی دریافتند، متهمان از صحنه متواری شده و به استان خراسان شمالی که محل سکونتشان بود، رفته‌اند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی سبزوار با اخذ نیابت قضایی به شهرستان محل سکونت متهمان عزیمت و در عملیاتی غافلگیرانه مادر 50 ساله و یکی از دخترانش که 32 ساله بود را دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال دادند.

سردار تقوی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیسی به بزه انتسابی اعتراف که پس از معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول