اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

علی برجی: «عروسی خون» لورکا را به صحنه خواهم برد

علی برجی بازیگر و کارگردان تئاتر عنوان کرد: تصمیم دارم برای سال آتی نمایش «عروسی خون» لورکا را با یک گروه بزرگ به صحنه ببرم.

علی برجی: «عروسی خون» لورکا را به صحنه خواهم برد

علی برجی بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: این روزها که همه به دلیل کرونا خانه نشین شدند سالن ها و گروه ها متضرر شده و خیلی نزدیک به نوروز دچار مشکل هستند.

برجی درباره آماده سازی یک نمایش آموزشگاهی در هیلاج گفت: نمایشی به نام سه شنبه، 16 بهمن را به نویسندگی علی موسویان آماده کار کردیم بازبینی هم رفته و مجوز ارشاد گرفته و هفت ـ هشت بازیگر دارد که قرار بود اسفند ماه کار کنیم که به دلیل این شرایط عقب افتاد. 

وی درباره نمایش دیگرش به نام عروسی خون هم گفت: این اثر لورکا است پرپرسوناژ قرار بود کار کنیم که به سال بعد موکول شد با تماشاخانه آژمان برای شروع  کارهایمان توافق کردیم که اگر این مشکلات رفع شود و تمرینات را آغاز کنیم تصمیم داشتیم اوایل فروردین ماه به صحنه ببریم که اکنون مشخص نیست.

برجی اظهار داشت: این کار قرار بود بیستم بازبینی برود که کنسل و تمرینات هم لغو شد ان شاءالله بعد از اجرا در آژمان تصمیم داریم در یک سالن بزرگتر کار را ببریم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول