اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک در فیروزآباد

با پیگیری و هماهنگی کارگروه مبارزه با ویروس کرونا شهرستان فیروزآباد، خط تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک در این شهرستان راه‌اندازی شد.

تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سیدکمال علوی در مراسم افتتاح خط تولید ماسک بهداشتی که با حضور مسوؤلان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و ابتلای برخی از هموطنان، نیاز به تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک بهداشتی افزایش‌ یافته و ذخیره موجود در بازار کشور و همچنین شهرستان فیروزآباد، پاسخگوی تقاضای عمومی نیست.
وی بابیان اینکه راه‌اندازی این خط تولید در این شرایط حساس زمانی ضرورت داشت، افزود: : این ماسک‌های بهداشتی که در سایزها و کاربردهای متنوع تولید می‌شوند، دارای کیفیت بالا و استانداردهای لازم و مطلوب است.
علوی بابیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته توان تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک و گان‌های پزشکی در شهرستان وجود دارد، گفت: این خط تولید می‌تواند نیاز مردم فیروزآباد و شهرستانهای هم‌جوار را  تأمین کند.
وی بیان کرد: راه‌اندازی این‌گونه خط تولیدها موجب شکستن قیمت‌ها و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت از سوی سودجویان خواهد شد و در این شرایط ماسک بهداشتی با قیمت ناچیز و واقعی به دست شهروندان و هموطنان خواهد رسید.
انتهای پیام/ ۹۸۳۱۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول