اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آذرنیا: بدتر از جو کرونا، بلاتکلیفی ماست/ با صلاحدید هیات‌مدیره نامه آذری را امضا کردم

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: بدتر از جوی که برای کرونا راه افتاده، بلاتکلیفی ما در مورد برگزاری یا عدم برگزاری بازی‌هاست.

آذرنیا: بدتر از جو کرونا، بلاتکلیفی ماست/ با صلاحدید هیات‌مدیره نامه آذری را امضا کردم

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ‌‌‌‌‌‌‌‌‌قبول مسؤولیت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بنده از اول مهرماه به عنوان معاون فنی و ورزشی در باشگاه ماشین‌سازی فعالیت کردم. بعد از استعفای جناب هوشنگ نصیرزاده که مورد تأیید اعضای هیأت مدیره قرار گرفت، قرار شد تا تعیین تکلیف ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتخاب مدیرعامل جدید ‌چون به مسائل باشگاه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشراف داشتم، این وظیفه را برعهده بگیرم. امیدوارم‌ در مسئولیتی که به من سپرده شده موفق باشم و با تلاش گروهی و جمعی کل مجموعه باشگاه ان‌شاءالله از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

وی در ادامه گفت: من مدیرعامل باشگاه نیستم و فقط سرپرست باشگاه هستم. کارهای باشگاه طبق معمول و روی روال عادی خودش پیش می‌رود و مشکلی نداریم. تیم هم مشغول تمرین است و بازیکنان شرایط خوبی دارند. هوشنگ نصیرزاده در این مدت خیلی زحمت کشید و برای باشگاه ماشین‌سازی تلاش کرد. ما هم از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفتیم. باید از زحمات و تلاش‌های او تقدیر و تشکر کنم.

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: در حال حاضرتنها مشکل ما بی‌برنامگی لیگ برتر است. برای بازی‌های این هفته اعلام کردند که مسابقات لغو شده، اما نمی‌دانیم هفته بعد چه می‌شود. اگر تکلیف ما مشخص شود می‌توانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم. در تماسی هم که امروز با سهیل مهدی داشتیم، او اعلام کرد در صدد این است که هرچه زودتر تکلیف تیم‌ها را مشخص کند. بدتر از جوی که برای کرونا راه افتاده، بلاتکلیفی ما در مورد برگزاری یا عدم برگزاری بازی‌هاست.

آذرنیا در خصوص شایعاتی که پیرامون برکناری احد شیخ لاری در برخی رسانه‌ها منتشر شده اظهار داشت: ما روز شنبه در جلسه‌ای که با هیات مدیره باشگاه داشتیم، مقرر شد مجموعه باشگاه و اعضای هیأت مدیره حمایت صد درصدی خودشان را از کادر فنی فعلی ادامه بدهند. صحبت‌های گاه و بیگاهی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مورد تأیید هیات مدیره باشگاه نیست. تمام این حرف‌ها و گزینه‌هایی که برای جانشینی شیخ لاری مطرح شده، شایعه است و از طرف هیأت مدیره تکذیب می‌شود. تنها موضع قطعی ما حمایت صد درصدی از احد شیخ لاری است. او از نیروهای بومی و کارکشته شهر ماست و به کارش ادامه می‌دهد. کل مجموعه ماشین‌سازی به موفقیت و نتیجه‌گیری او اعتماد کامل دارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وی در مورد نامه منتشرشده توسط سعید آذری در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال افزود: با صلاحدید هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز این نامه را به عنوان عضوی از باشگاه و با همان موردی که مطرح کردید، امضا کردم. ان‌شاءالله هر چه بخیر و صلاح فوتبال مملکت است پیش بیاید.

وی در مورد اینکه آیا انتقادی به اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال دارد، گفت: من در این چند روز کار و مشغله زیادی داشتم و فرصت نکردم به این مساله فکر کنم. الان صحبتی در این مورد ندارم ولی ان‌شاءالله در آینده و به موقع در این مورد هم صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول