اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزمایش کرونای ۶۶ بیمار در همدان منفی اعلام شد/ ترخیص ۳۴ بیمار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از منفی بودن آزمایش کرونای 66 بیماری در همدان خبر داد و گفت: مردم رعایت کنند بیماری کنترل می‌شود.

آزمایش کرونای ۶۶ بیمار در همدان منفی اعلام شد/ ترخیص ۳۴ بیمار

منوچهر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان همدان اظهار کرد: تاکنون نتیجه آزمایش کرونای ۱۰ نفر در استان مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه موارد ابتلای بیماران شهرستان اسدآباد نیز به این آمار اضافه شده و در مجموع در استان ۱۰ مورد ابتلا داشته‌ایم افزود: از این افراد یک نفر مسافر سایر استان‌ها به استان همدان بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه از آنجاکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از دانشگاه علوم پزشکی همدان جدا شده اما طبق تصمیات آمار این شهرستان نیز به صورت متمرکز به آمار استان اضافه می‌شود گفت: دیروز در جلسه استانداری این موضوع مصوب شد و با وزارت بهداشت نیز روزهای قبل هماهنگ شده بود و به همین دلیل تمام آمارهای استان تجمیع می‌شود.

ترخیص ۳۴ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در همدان

وی خاطرنشان کرد: نتیجه آزمایش ۶۶ نفر بیمار مشکوک به کرونا در استان منفی بود و تاکنون ۳۴ نفر از بیماران کرونایی و مشکوک به این بیماری در استان بهبود یافته و از بیماستان‌ها مرخص شده‌اند.

کرمی با اشاره به اینکه روند افزایش موارد مشکوک به بیماری کرونا را داریم اما خوشبختانه موارد منفی استان قابل توجه است گفت: به طور حتم افزایش موارد مشکوک به بیماری کرونا را در استان داریم اما به هیچ وجه بحرانی نیست و مردم اگر رعایت کنند شرایط مناسب‌تری را طی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از مردم اظهار دارند که چادرهای تعبیه شده در سطح شهر برای آموزش افراد باعث ایجاد تجمع می‌شود و احتمال انتشار ویروس کرونا را دارد پاسخ داد: به هیچ عنوان آموزش تجمعی را نداریم و آموزش فرد به فرد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: به صورت گروهی آموزش نداریم که مثلا ۵۰ نفر یکجا جمع شوند، ضمن اینکه مردم می‌توانند با شماره تلفن ۳۱۴۳ تماس بگیرند و از این طریق پاسخ سوالات خود را به دست آورند و بیرون هم نروند.

وی بیان کرد: نرم افزاری را در این زمینه وزارت بهداشت برای افراد پیامک کرده که می توان به آن مراجعه کرد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول