اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

سامانه ثبت‌نام پویش دانشجویی مبارزه با کرونا راه‌اندازی شد

با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، پویش دانشجویی مبارزه با کرونا با نام # زندگی دست یاریگرتوست راه‌اندازی شد.

سامانه ثبت‌نام

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، فراخوان «پویش دانشجویی مقابله با کرونا» با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم راه‌اندازی شد تا دانشجویان در چهار محور «پیشگیری»، «مقابله»، «تاب آوری» و «مستندسازی» بتوانند در این پویش ملی شرکت کنند.

باتوجه به اعلام آمادگی دانشجویان بسیاری برای مشارکت و کمک رسانی به مردم و در جهت مبارزه با بیماری کرونا،  مقرر شد با مشارکت دو وزارتخانه علوم و بهداشت، پویش دانشجویی مقابله با کرونا در دانشگاه‌های سراسر کشور  راه‌اندازی شود.

این پویش ملی و دانشجویی با نام # زندگی دست یاریگر توست با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک‌رسانی برای شکست بیماری کرونا شکل گرفته است.

با توجه به فراخوان " پویش دانشجویی مقابله با کرونا"، سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب برای مشارکت در این پویش ملی راه‌اندازی شد و از این پس دانشجویان می‌توانند با مراجعه به لینک http://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona نسبت به ثبت‌نام در این پویش ملی اقدام کنند.

بر این اساس از کنشگران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها اعم از مجموعه‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی، معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی، استادان مشاور فرهنگی و کارشناسان فرهنگی که همواره همراه حرکت فرهنگی دانشگاه‌ها هستند دعوت می‌شود تا با پیوستن به این پویش بزرگ در ریشه کنی این بیماری مؤثر باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول