اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کادر پزشکی خط مقدم رسیدگی به بیماران مبتلابه کرونا

فرماندار یزد با حضور در بیمارستان شهید صدوقی (ره) از تلاش‌های کادر پزشکی و پرستاران و مجموعه پرسنل بیمارستان قدردانی کرد و گفت: این قشر خط مقدم رسیدگی به مراجعان و بیماران مبتلابه کرونا هستند و سختی کار این عزیزان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

کادر پزشکی خط مقدم رسیدگی به بیماران مبتلابه کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید محمد رستگاری در بازدید از بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی (ره) گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، این عزیزان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند.

فرماندار یزد افزود: کادر پزشکی، پرستاران، بخش اورژانس و سایر پرسنل به خاطر بیماری یادشده روز‌های پرمشغله‌ای دارند و شبانه‌روزی برای بهبودی بیماران تلاش می‌کنند که زحمات این بزرگواران قابل‌تقدیر است.

رستگاری ادامه داد: این قشر خط مقدم رسیدگی به مراجعان و بیماران مبتلابه کرونا هستند و سختی کار این عزیزان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی تأکید کرد: باوجود نگرانی‌هایی که خانواده‌های کادر درمانی درزمینهٔ ابتلای آن‌ها به بیماری کرونا دارند، در بازدیدی که از بیمارستان شهید صدوقی (ره) صورت گرفت مشاهده شد که این تلاشگران عرصه سلامت باوجود همه دغدغه‌های موجود، روحیه و نشاط خود را در این موقعیت حفظ کرده و وباجدیت مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

فرماندار یزد گفت: مجموعه کارکنان درمانی باوجود مشکلات و محدودیت‌هایی که دارند در رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

رستگاری خاطرنشان کرد: وظیفه بود که با حضور در مجموعه این بیمارستان از خدمات ارزشمند این تلاشگران بی‌ادعا قدردانی کنیم و امیدواریم زحمات و تلاش این قشر در جامعه بیشتر دیده شود.

وی گفت: این مواقع یک تلنگری است که بیشتر به دغدغه‌ها و مشکلات عزیزان بخش بهداشت و درمان توجه کرد و امیدواریم با تلاش وهمت همگانی و با مشارکت، همدلی و همراهی یکدیگر این مرحله سخت را پشت سر بگذاریم.

فرماندار یزد از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات درمانی این بیمارستان به مراجعین و بیماران مشکوک به کرونا و مبتلایان آن قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول