اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مردم یزد از مسافرت غیرضروری بپرهیزند/ محدودیت در زیارتگاه‌های استان

ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد، پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری و ماندن در خانه را از هم استانی‌ها خواستار شد.

مردم یزد از مسافرت غیرضروری بپرهیزند/ محدودیت در زیارتگاه‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد در اطلاعیه 23 خود گفت: شهرداری‌های استان موظف شده‌اند فعالیت ضدعفونی کردن سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی را در گستره وسیع‌تری به لحاظ کمی و کیفی انجام دهند و در صورت نیاز از کمک نیروهای مسلح استان استفاده کنند.

*تمدید تعطیلی همه مراکز تجمع فرهنگی‌ استان تا 16 اسفند

ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا در اطلاعیه 24 خود که عصر امروز صادرشده منتشر کرد: تعطیلی همه مراکز تجمع فرهنگی استان از قبیل سینماها، کنسرت‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی بدون تماشاچی تا تاریخ 16 اسفندماه سال جاری تمدید می‌شود.

 *استقرار ایستگاه‌های قرنطینه و بازرسی در مسیرهای ورودی شهرهای استان

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونادر اطلاعیه 25 خود اعلام کرد: در مسیرهای ورودی همه شهرهای استان از سمت مناطق آلوده، ایستگاه‌های قرنطینه و بازرسی مستقر و کلیه موارد مشکوک تا ۱۴ روز در قرنطینه نگهداری شوند.

‌این اطلاعیه افزوده است: قرنطینه خانگی افراد مرتبط یا مشکوک با موارد آلوده کماکان تا حصول اطمینان کادر پزشکی و بهداشتی از سلامت آن‌ها ادامه یابد.

* لزوم رعایت نکات بهداشتی در زیارت اماکن متبرکه استان

ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد در اطلاعیه شماره ۲۶ که دقایقی قبل برای خبرنگاران ارسال شد آورده است: به اطلاع می‌رساند بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌های استان که به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت‌الله صدوقی (‌ره) و ستاد استانی، دارای شرایط خاص می‌باشند به دلیل کاهش ریسک آلودگی تا اطلاع ثانوی با نصب حفاظ غیرقابل دسترسی است.

این اطلاعیه تصریح کرده است: زیارت و ادای احترام با عبور از صحن متبرکه و با زدن ماسک و شست‌وشوی دست قبل از ورود و با هدایت خادمین بدون توقف صورت می‌پذیرد.

*ضرورت جلوگیری از ترددهای غیرضروری و مسافرت

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اطلاعیه شمار 27 این ستاد از مردم استان درخواست کرده است: تا حد امکان در منازل خود حضورداشته باشند و از ترددهای غیرضروری و مسافرت جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول