اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 1500 بسته بهداشتی در محلات گنبدکاووس/ ضدعفونی روزانه اماکن عمومی

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اعزام 15 اکیپ برای ضدعفونی سطح این شهر، گفت: از 4 هزار بسته خریداری شده تا کنون یک هزار و 500 بسته در محلات شهری توزیع شده است.

توزیع 1500 بسته بهداشتی در محلات گنبدکاووس/ ضدعفونی روزانه اماکن عمومی

منصور طعنه گنبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به شیوع بیماری کرونا در این شهر و لزوم مقابله همه جانبه با این بیماری، اظهار کرد: از همان روز نخست، شهرداری در قالب شورای سلامت بر اساس رسالت‌های خود وارد عرصه شده و تا آخرین لحظه در کنار مدیران و مردم شهر گنبدکاووس خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در این مسیر با تصویب پیشنهاد شهرداری مبنی بر خرید 4 هزار بسته بهداشتی و توزیع آن در سطح شهر در کنار ما بوده است، افزود: این بسته‌ها دارای دستکش، مایع ضدعفونی کننده و ماسک است که با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان خریداری شده است.

شهردار گنبدکاووس از توزیع این بسته‌های بهداشتی با اولویت مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین خبر داد و گفت: تا کنون تعداد یک هزار و 500 بسته از این مجموعه در محلات «سید آباد»، «بدلجه»، «مدرسی» و «چای بوئین» توزیع شده است.

طعنه گنبدی با اشاره به اینکه بر اساس توصیه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مبنی بر ضدعفونی کردن سطح شهر و مبلمان شهری در این راستا با تشکیل 15 تیم از کارگران و کارمندان شهرداری اقدام لازم را صورت دادیم، خاطرنشان کرد: این 15 تیم از روزهای گذشته اقدام به ضدعفونی سازی سطح شهر کرده و این فرآیند همچنان در محلات مختلف شهر تداوم دارد.

وی با بیان اینکه اولویت ضدعفونی ابتدا محلات پرتردد و شلوغ و همچنین اسباب و وسائل ورزشی و بازی در بوستان‌هاست، ادامه داد: این فرآیند در روزهای آتی در سایر محلات و معابر فرعی سطح شهر ادامه پیدا خواهد کرد.

شهردار گنبدکاووس از ضدعفونی کردن اماکن عمومی، بانک‌ها، تاکسی‌ها، آژانش‌های تلفنی و ناوگان حمل ونقل عمومی به صورت روزانه خبر داد و اضافه کرد: بیش از سه هزار لیتر مایع شوینده و ضدعفونی کننده خریداری و انبار کرده‌ایم که تا به امروز بالغ بر یک هزار و 100 لیتر آن مصرف شده است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول