اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیمار کرونایی مبارکه رو به بهبود است/ مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند

فرماندار مبارکه گفت: در شهرستان مبارکه یک نفر مبتلابه ویروس کرونا است که در بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه بستری‌شده است و رو به بهبودی است.

بیمار کرونایی مبارکه رو به بهبود است/ مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حمید عصارزادگان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سه هفته گذشته که با کرونا درگیر هستیم 5 جلسه مدیریت بحران در شهرستان تشکیل‌شده است که مباحثی در مورد بیماری کرونا و زندان اسدآباد در این جلسات مطرح شد.

فرماندار مبارکه در خصوص تعطیلی عنوان کرد: تعطیلی مدارس در حال حاضر به‌صورت سراسری اعلام می‌شود و ما نمی‌توانیم در این مورد پاسخ بدهیم؛ در زمان آلودگی هوا، پیشنهاد تعطیلی مدارس به استاندار که رئیس شورای آموزش‌وپرورش است، ارائه می‌شود و با بررسی وضعیت تعطیلی مدارس اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس و دانشگاه با هماهنگی وزارت بهداشت، وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت کشور انجام می‌شود که دیروز اعلام کردند مدارس تا آخر هفته تعطیل است و برای تمدید این تعطیلی جمعه تصمیم‌گیری خواهد شد.

عصارزادگان با اشاره به کمبود موارد بهداشتی در سطح کشور، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تحریم‌های سخت ما با کمبود موارد بهداشتی روبه‌رو نبودیم و در کشور ما نیروی‌های انقلابی و متخصص مشکلات را حل می‌کنند.

فرماندار مبارکه گفت: گاهی افرادی هستند که در این شرایط سودجویی و سوءاستفاده می‌کنند که با توجه به سخنان رئیس قوه قضاییه این افراد مجازات سختی رادارند و مأموریت‌های به وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه محول شده که با این سودجویی مقابله کنند.

وی با اشاره به هجمه سازی شبکه‌های ضدانقلاب در مورد بیماری کرونا، گفت: شبکه‌های ضدانقلاب افسارگسیخته و بدون اسناد به آماری می‌پردازند که در این ایام باعث ترس مردم می‌شوند.

عصارزادگان گفت: بازار روز شهرستان مبارکه را به دلیل شیوع این بیماری تعطیل شد و کسبه مبارکه این هشدارها را جدی بگیرند و بدانند برای سلامتی مردم و خود کسبه این کارها انجام‌شده است و مدارس و اداراتی که تعطیل‌شده‌اند فقط برای سلامتی مردم است تا این بیماری بیشتر شیوع پیدا نکند.

فرماندار مبارکه با اشاره به تعداد مبتلایان ویروس کرونا در مبارکه، گفت: در شهرستان مبارکه یک نفر مبتلابه ویروس کرونا است که در بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه بستری‌شده است و رو به بهبودی است، مردم آمار رسمی را باید فقط از دانشگاه علوم پزشکی و مراجع رسمی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اکنون زمان جنگ است و باید همه تلاش کنیم تا این بیماری را شکست دهیم، گفت: خیلی‌ها هستند که در این فضای نگران‌کننده در حال خدمت هستند؛ ما مردم با رعایت موارد بهداشتی و سپس مراجعه به متخصص و در کنار آن استفاده از احادیث و دعا می‌توانیم این بیماری را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام/63101/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول