اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضدعفونی معابر عمومی توسط شهرداری تویسرکان/ مردم همکاری کنند

شهردار تویسرکان با اشاره به ضدعفونی کردن مراکز و معابر عمومی پرتردد در این شهرستان گفت: مردم با رعایت اصول اولیه بهداشت فردی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

ضدعفونی معابر عمومی توسط شهرداری تویسرکان/ مردم همکاری کنند

احسان پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان ایثارگری ایثارگران خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا را شایسته قدردانی دانست و اظهار کرد:شهرداری به واسطه وظایف ذاتی خود با همیاری شورای شهر در راستای اطلاع‌رسانی عمومی با هدف آگاهی‌بخشی در خصوص ویروس کرونا به شهروندان با همکاری شبکه بهداشت و درمان ۱۵ بنر در سطح شهرستان نصب کرد.

وی با اشاره به گندزدایی معابر عمومی تویسرکان و استمرار آن به منظور صیانت از سلامت مردم افزود: همه نقاط پرتردد در سطح شهر و دستگاه‌های اجرایی از جمله دادستانی، دادگاه، راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی، خانه تاریخی مسعودی محل استقرار اداره میراث فرهنگی و... را با هدف جلوگیری از شیوع کرونا ضدعفونی کردیم.

شهردار تویسرکان از تخلیه و ضدعفونی سطل‌های زباله و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی عمومی خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی دادستان، فرماندار و سایر مسوولان مربوطه مقرر شد دستفروشان و مراکزی که تجمع در آن صورت می‌گیرد، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به طور موقت بساط نداشته باشند.

وی با تاکید به اینکه همه اقدامات تدبیر شده به منظور کنترل این بیماری است گفت: با توجه به اینکه بیشترین حمل و نقل مسافران در شهر از طریق خطوط تاکسی انجام می‌شود، این وسایط نقلیه در راستای حفظ سلامت عموم شهروندان ضدعفونی شدند.

پیری از هدیه ۵۰۰ عدد ماسک رایگان به پرسنل خدمات شهری شهرداری و مواد ضدعفونی‌کننده و چهار دستگاه تست تب‌سنج توسط خانم شاه‌محمدی و همسر وی دکتر باروتچی اظهار کرد: استقرار کانکس با حضور گروه‌های امدادی و هلال احمر برای بررسی وضعیت مسافران در مبادی ورودی شهرستان از شیوع این بیماری کمک شایانی می‌کند.

وی با اشاره به خدمات‌دهی کارگران خدمات شهری در بحث نظافت به صورت شبانه‌روزی، تاکید کرد: شهروندان دستکش و ماسک استفاده شده را داخل سطل‌های زباله بیاندازند، با انجام این کار علاوه بر مراقبت از خود، سلامت افراد جامعه نیز به خطر نمی‌افتد.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه مردم در این برهه از زمان در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در شهر به منظور ممانعت از تشویش اذهان عمومی مراتب را به منظور رسیدگی به شهرداری اطلاع‌رسانی کنند گفت: مردم ضمن مصرف بهینه آب، رعایت بهداشت فردی و عمومی را برای مقابله با کرونا در اولویت قرار داده و از حضور غیرضروری در سطح شهر و معابر عمومی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم با همراهی و همدلی این شرایط را با موفقیت سپری کنیم تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر با به کارگیری همه امکانات در مبارزه با این بیماری با جدیت تمام ورود کرده می‌طلبد مردم نیز برای عبور سلامت از این رویداد سخت کمک و همکاری کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان نیز با تشکر از تلاش و همت بلند کادر پزشکی و پرستاری که ایثارگرانه در مبارزه با بیماری جهانی کرونا هستند اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم فقط در صورت ضرورت در اماکن عمومی حضور پیدا کنند.

مسعود حمیدیان با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت فردی در کنترل بیماری کرونا در درجه اهمیت بالایی قرار دارد افزود: همه با هم کمک کنیم تا از انتقال این ویروس به پیکره جامعه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه از مسوولان شهرستان تقاضا داریم بررسی و کنترل وضعیت جسمی مسافران از مبادی ورودی را در دستور کار خود قرار دهند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز هر ساله جمعیت شهرستان با افزایش بالایی مواجه است کنترل ورودی و خروجی مبادی شهرستان در این برهه از زمان برای جلوگیری از شیوع کرونا ضرورت دارد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول