اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج توزیع شد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: این سازمان اقدام به توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی و ضدعفونی تمامی تاکسی‌های فعال در حوزه حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا کرده است.

محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج توزیع شد

امیر جمشیدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این سازمان تمام توان خود را برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان به کار بسته است. 

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: به دنبال شیوه و اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور این سازمان تمام تلاش خود را در راستای پیشگیری ازگسترش شیوع این ویروس انجام داده است. 

وی عنوان کرد: در همین راستا تمامی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر و مرتب ضدعفونی و گندزدایی شده است. 

وی از توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: این سازمان علاوه بر این اقدام به ضدعفونی تمامی تاکسی‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا نموده است. 

وی همچنین افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در قالب برچسب در اختیار رانندگان جهت نصب در داخل تاکسی قرار گرفته تا در معرض دید مسافران باشد. 

جمشیدنژاد از تمام رانندگان ناوگان تاکسی رانی درخواست نمود: در صورت نیاز مجدد به محلول ضدعفونی کننده نماینده خطوط با مراجعه به خودروهای گشت و بازرسی این محلول را تحویل و در بین رانندگان تاکسی توزیع کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول