اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پاسخگویی غیرحضوری مخابرات بوشهر برای پیشگیری از شیوع کرونا

مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: برای رعایت حال مردم و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری که می‌تواند در شیوع این بیماری نقش داشته باشد اقدام به پاسخگویی غیرحضوری از طریق سامانه‌های مربوطه و شماره‌های در نظر گرفته کرده‌ایم.

پاسخگویی غیرحضوری مخابرات بوشهر برای پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی مهرپویا  صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، اقدامات ویژه‌ای در سطح شرکت مخابرات استان بوشهر انجام شده است.

مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر افزود: در نخستین گام با تشکیل جلسه‌ای، اعضای کمیته پیشگیری ویروس کرونا در شرکت مخابرات استان بوشهر مشخص و تقسیم وظایف در این بخش انجام شد.

وی تصریح کرد: کنترل سنجش تب همکاران در مبادی ورودی و محل کار، شناسایی پرسنل دارای بیماری خاص و تنگی نفس و پیگیری به منظور دور کاری و کنترل تب سنجی مراجعین به ساختمان اداری و امکان شستشو و ضد عفونی دست‌ها در مبادی ورودی به عنوان یک برنامه روزانه انجام می‌شود.

مهرپویا ادامه داد: اقلام بهداشتی شامل پک ماسک، دستکش، لیوان یکبار مصرف و مواد ضد عفونی جهت تمامی همکاران تهیه و در ساعات اداری تمامی سطوح، دستگیره‌ها، دسته صندلی‌ها ، میز، تجهیزات و سایر وسائل موجود به شکل روزانه ضدعفونی می‌شوند.

وی عنوان کرد: برای رعایت حال مردم و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری که می‌تواند در شیوع این بیماری نقش داشته باشد اقدام به پاسخگویی غیرحضوری از طریق سامانه‌های مربوطه و شماره‌های در نظر گرفته کرده‌ایم.

مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر بیان کرد: نصب بزرگترین بیلبورد مرکز استان با محتوای هشدارهای بهداشتی و اعلام شماره‌های تماس غیر حضوری، کاهش ساعات اداری بر اساس بخش نامه استانداری و اعزام مامور به تمامی شهرستان‌ها جهت کنترل و آموزش توصیه‌های بهداشتی و سنجش تب همکاران نیز انجام شده است.

مهرپویا ادامه داد: چاپ پوستر هشدار و توصیه های بهداشتی به همکاران و نصب در تابلوهای اعلانات، ضد عفونی کردن محل های پرتردد و سرویس‌های بهداشتی به صورت مستمر و اطلاع رسانی اطلاعیه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شرکت مخابرات ایران از طریق فضای شبکه‌های اجتماعی مجازی نیز در حال انجام است.

وی با اعلام این که دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم عزم خود را برای مقابله با ویروس کرونا جزم کرده‌اند، گفت: موضوع مقابله با ویروس کرونا در ابعاد فردی و اجتماعی با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به سمتی پیش می‌رود که با یک تعامل و همگرایی، می‌توان به شکل مناسب و قابل قبولی با کمترین هزینه ممکن این ویروس را از پای درآورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول