اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهر اراک امشب ضدعفونی می‌شود

شهردار اراک گفت: عملیات ضدعفونی‌سازی فضای عمومی شهر اراک از ساعت 22 امشب انجام می‌شود.

شهر اراک امشب ضدعفونی می‌شود

محمدکریم شفیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: عملیات ضدعفونی کردن شهر اراک به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری سپاه روح الله، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت در ساعت 22 امشب انجام می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح همه مناطق شهری اراک با استفاده از ماشین آلات مه افشان و ماشین آلاتی که توسط دستگاه های مذکور در اختیار شهرداری گذاشته شده و همچنین پمپ هایی که توسط خود شهرداری خریداری شده، ضدعفونی و گندزدایی می شود.

شهردار اراک از شهروندان خواست از ساعت ۲۲ به بعد در محدوده های شلوغ و معابر پر تردد حضور نداشته باشند تا عوامل اجرایی شهرداری تا صبح عملیات ضدعفونی شهر را به نحو مطلوب و کامل انجام دهند.

به گزارش فارس در استان مرکزی 85 نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۲۴ نفر در اراک، ۱۹ نفر در ساوه، ۱۴ نفر در دلیجان، 7 نفر در محلات، ۶ نفر در  خمین، پنج نفر در فراهان، چهار نفر در کمیجان، سه نفر در آشتیان، ۲ نفر در تفرش و یک نفر در خنداب است.

تاکنون ۲ نفر در شهرستان اراک، سه نفر در شهرستان ساوه و چهار نفر در شهرستان دلیجان به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول