اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خیابان های اصلی بوشهر ضدعفونی شد/ تشکیل پرونده قضایی برای محتکران

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: صبح روز جاری یگان ویژه پلیس استان با همکاری مشترک آتش نشانی و شهرداری بوشهر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی برخی خیابان های اصلی و پرتردد شهر بوشهر کردند.

خیابان های اصلی بوشهر ضدعفونی شد/ تشکیل پرونده قضایی برای محتکران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان بوشهر آمادگی دارد تمامی ظرفیت‌های موجود خود را برای خدمت رسانی به مردم و کمک و همیاری با سازمان‌هایی که در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می کنند به کار گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: برقراری امنیت مطلوب برای همه هموطنان از جمله وظایف اصلی پلیس می‌باشد که در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سردار واعظی با اشاره به اینکه با رصد مداوم فضای مجازی، پلیس فتا افرادی را که با تولید و انتشار شایعه در رابطه با بیماری کرونا باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شناسایی می‌کند بیان داشت: تاکنون چند نفر در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با پیگیری و اقدامات پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی با محتکران و افراد سودجو که اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند برخورد جدی صورت می‌گیرد گفت: در همین ارتباط چندین پرونده تخلفاتی تشکیل و برای سیر مراحل مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی در ادامه اظهار داشت: صبح روز جاری یگان ویژه پلیس استان با همکاری مشترک آتش نشانی و شهرداری بوشهر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی برخی خیابان های اصلی و پرتردد شهر بوشهر کردند.

سردار واعظی از همه هموطنان خواست با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های پیشگیرانه از توجه به مطالب غیر واقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند پرهیز کنند و اخبار را صرفا از طریق مرجع رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول