اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بسیج امکانات شهرداری برای مقابله با کرونا/ مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند

شهردار همدان با بیان اینکه تمام امکانات شهرداری را برای ارتقای سلامت عمومی به کار گرفته‌ایم گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حد توان از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی پررفت و آمد شهر خودداری کنند تا فرصت انتشار ویروس از بین برود.

بسیج امکانات شهرداری برای مقابله با کرونا/ مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی عصر امروز و در جریان بازدید از روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری اظهار کرد: همراهی با سیستم بهداشت و درمان توسط عموم مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی مهمترین اقدامی است که در این گذرگاه تاریخی به آن نیاز داریم.

وی تاکید کرد: حفظ آرامش روانی جامعه و مراقبت‌های بهداشتی توسط شهروندان موجب کنترل و مهار این پدیده زیستی خواهد بود بنابراین از همگان درخواست دایم با همدلی و انسجام عمومی در این زمینه تلاش کنند.

شهردار همدان افزود: مدیریت شهری از روزهای اول انتشار کرونا تدابیری را برای ارتقای سلامت کاربران خدمات عمومی شهرداری اندیشید و در این زمینه حساس بود.

وی گفت: مجموعه شهرداری با بکارگیری تمام فرصت‌های موجود در شهرداری و با همراهی نهادهای مرتبط به توسعه خدمات از قبیل ضدعفونی‌سازی وسایل نقلیه، پاکسازی پایانه‌های مسافربری، اتوبوس‌های شهری، تاکسی‌ها و ساختمان‌های مرجع شهروندان اقدام کرده است.

صوفی به تدبیر شورای شهر در دعوت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی به صحن علنی شورا اشاره کرد و گفت: با اهتمام اعضای شورا در صحن علنی پارلمان شهری میزبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بودیم تا آخرین اقدامات و تحولات در حوزه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته در نهاد شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی را به اشتراک گذاشته و راهکارهای موثر را با هم مرور کنیم.

وی تصریح کرد: تمام معابر پرتردد و اماکن زیر نظر شهرداری در چند نوبت گندزدایی، ضدعفونی و شست‌وشو می‌شود تا میزان ابتلا به ویروس را به حداقل ممکن برسانیم.

شهردار همدان گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حد توان از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی پررفت و آمد شهر خودداری کنند تا فرصت انتشار ویروس از بین برود.

وی بکارگیری همه امکانات شهرداری را برای ارتقای سلامت عمومی یک وظیفه انسانی برای شهرداری عنوان کرد و افزود: شأنی جز خدمت به مردم برای خود متصور نیستیم و در این راه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم.

صوفی گفت: با هدایت‌های شورای اسلامی شهر و حمایت‌های مدیریت ارشد استان در راه خدمت به مردم بی وقفه کار خواهیم کرد و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 3140/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول