اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عمویی: به زیرساخت‌های سیاست خارجی در مجلس یازدهم کمک کنیم

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: در حال برنامه‌ریزی برای حل مشکلات کشور برای مسائل قانونی و زیرساخت‌های سیاست خارجی کشور هستیم.

عمویی: به زیرساخت‌های سیاست خارجی در مجلس یازدهم کمک کنیم

ابوالفضل عمویی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اولویت‌های خود در مجلس آینده اظهار داشت: شفاف کردن مکانیزم‌های قانونی یک مطالبه به حق است و ما این آمادگی را داریم در هفته‌های نخست آغاز به کار مجلس یازدهم این موضوع در دستورکار قرار دهیم و بقیه مکانیزم‌های داخلی مثل آئین‌نامه داخلی مجلس نیز شرایطی برای اصلاح دارد. 

وی افزود: اکنون ارتباطاتی با مجموعه فکری مثل مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر اندیشکده‌ها برقرار و ایده‌ها را بررسی می‌کنیم و تا اوایل خردادماه که مجلس یازدهم رسما آغاز به کار می‌کند، موضوعات را با دقت بیشتر در دستوکار قرار خواهیم داد. 

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم با اشاره به تخصص خود در حوزه سیاست خارجی گفت: در حال بررسی موضوعات مختلف حوزه سیاست خارجی هستم تا از این جهت موضوعاتی را در دستورکار قرار دهیم و مشخص کنیم که چه کمکی در جهت حل مشکلات کشور برای مسائل قانونی و زیرساخت‌های سیاست خارجی کشور صورت دهیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول