اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کاهش ذخایر خون در جهرم

رئیس سازمان انتقال خون جهرم گفت: به منظور اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند، از عموم شهروندان دعوت می‌شود که به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

کاهش ذخایر خون در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یعقوب رضائیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از عموم شهروندان جهرمی دعوت می‌شود که به منظور اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند به پایگاه انتقال خون مرکزی واقع در بلوار مطهری و پایگاه بنی‌هاشمی واقع در خیابان ۱۷ شهریور مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه تدابیر بهداشتی لازم در انتقال خون شهرستان پیش‌بینی و اجرا شده است به‌گونه‌ای که بدون هیچ‌گونه تجمع و در اسرع وقت، فرآیند خون‌گیری انجام می‌شود.

رئیس انتقال خون جهرم بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، متاسفانه اهدا خون کاهش پیدا کرده و با کمبود پلاکت مواجه شده‌ایم‌.

رضائیان با اشاره به اینکه عمر پلاکت خون فقط ۳ روز  است و قابل ذخیره‌سازی هم نیست، اضافه کرد: نیاز به این محصول اجتناب ناپذیر است بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم برای یاری هموطنان نیازمند به این ماده حیاتی، به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند .

وی تاکید کرد: اهدای خون در مراکز تحت پوشش سازمان انتقال خون، در شرایط استریل و استاندارد انجام می‌گیرد و هیچ گونه خطری برای اهداکنندگان از نظر سرایت ویروس کرونا وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول