اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افزایش‌ ۴ برابری تولید شوینده و بهداشتی در تهران/ مجوز‌ها تسهیل شود تولید را ۱۰ برابر می‌کنیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ظرفیت تولید انواع مواد بهداشتی و ضد‌عفونی در سال گذشته در تهران حدود ۱۰۰ میلیون تن بود که تا هفته‌های آتی به ۴۰۰ میلیون تن خواهد رسید.

افزایش‌ ۴ برابری تولید شوینده و بهداشتی در تهران/ مجوز‌ها تسهیل شود تولید را ۱۰ برابر می‌کنیم

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در ورامین اظهار داشت: ظرفیت واحدهای صنعتی تولیدی مواد ضد عفونی، شوینده و بهداشتی در طی ۱۵ روز گذشته در شهرک‌های استان تهران ۲ برابر افزایش یافته است. 

وی افزود: ۵۰ واحد صنعتی در حال افزایش ظرفیت و تغییر خطوط تولید جهت تولید مواد ضدعفونی، شوینده‌ها و ماسک در استان تهران هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به اینکه شیفت کاری تولیدی واحدها عموما تبدیل به دو شیفت و سه شیفت شده است، اظهار کرد: ظرفیت تولید انواع مواد بهداشتی و ضد‌عفونی در سال گذشته در تهران حدود ۱۰۰ میلیون تن بود که تا هفته‌های آتی به حدود ۴۰۰ میلیون تن خواهد رسید.

پرنیان با بیان اینکه تولید ماسک هم رشد قابل توجهی یافته و افزایش چند برابری را شاهد هستیم، گفت: ظرفیت تولید انواع مواد بهداشتی و ضد‌عفونی قبل از شیوع ویروس کرونا در تهران ۴۷ میلیون عدد در سال بود که پیش بینی می‌شود با سرعت زیادی افزایش یابد.

وی افزود: تولیدکنندگان، مهندسین، تکنسین‌ها و کارگران عزیز دوشادوش کادر پزشکی و پرستاری به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به اینکه زنجیره تامین واحدهای تولیدی بایستی تقویت شود تا امکان تداوم تولید وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: صدور مجوز افزایش تولید و خطوط جدید بایستی به صورت فوری و بدون بروکراسی اداری و فقط با تایید فنی سازمان غذا و دارو صادر شود.

پرنیان در پایان با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی فنی و تخصصی و زیر ساختی وجود ندارد، اظهار کرد: ظرفیت تولید کشور در زمینه مواد بهداشتی تا ده برابر در صورت تامین مرتب مواد اولیه و تسهیل صدور مجوز به راحتی امکان پذیر است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول