اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جامعه قدردان تلاش‌های جامعه پرستاری است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: جامعه ما قدردان تلاش‌های جامعه پرستاری و پزشکی در مقابله با ویروس کرونا است و بزرگ‌ترین کمک ما به جامعه درمانی کشور، رعایت بهداشت و کاهش ابتلا به این ویروس است.

جامعه قدردان تلاش‌های جامعه پرستاری است

جواد بلارک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طی روزهای اخیر بخصوص در دو هفته‌ای که شاهد شناسایی موارد مبتلا به ویروس کرونا در کشورمان بودیم، تلاش‌های بی دریغ جامعه پزشکی و پرستاری کشور بر همگان مشهود است و این نشانه عظمت و بزرگی این جامعه پرتلاش در مسیر بازگرداندن سلامت به افراد جامعه است.

وی افزود: در کنار تلاش‌های این عزیزان شاهد همت دست جمعی جوانان بسیاری در جهت ضدعفونی کردن شهر با هدف کاهش فراگیری ویروس کرونا هستیم که به کمک خانواده شهرداری آمده‌اند و این حرکت می‌تواند در سطح ادارات و دستگاه‌ها و خانواده‌ها نیز نهادینه شود و هر کسی فضای پیرامونی خود را با استفاده از مواد ضدعفونی کننده به میزان استانداردی، پاکسازی کند.

عضو شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید از طریق رسانه‌ها به مردم سراسر کشورمان اطلاع‌رسانی شود، عدم سفر به استان هرمزگان در این روزهای سخت و بحرانی است تا شاهد ابتلای جمعیت درون استان به کرونا نباشیم و از سویی سفرها نیز وسیله انتقال این ویروس از دیگر استان‌ها به هرمزگان نشود.

بلارک تصریح کرد: بحمدالله تاکنون موردی از ابتلای مردم بندرعباس به این ویروس را نداشته‌ایم و امیدواریم با همکاری مردم و دقت‌نظر جمعی در این زمینه شاهد کاهش مبتلایان و غلبه ملی بر این بیماری باشیم.

وی همچنین گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در هرمزگان به گونه‌ای نیست که بتواند جمعیت سربار از دیگر استان‌ها را نیز در خود جای دهد و لذا اگر بتوانیم در طول دو هفته پیش رو در خانه‌هایمان مانده و از مسافران دیگر استان‌ها نیز بخواهیم که سفر به هرمزگان و جزایر آن را محدود کنند، موج سنگین این بیماری مهار خواهد شد.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: از شهرداری خواسته‌ایم تا امکانات خود را در این زمینه بسیج کرده و اگر نیازهایی در حوزه بهداشت و درمان نیز وجود دارد، با آنان نهایت همکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/3264

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول