اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان منصوب شد

«حسن ویلان» در حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به عنوان معاون جدید توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان منصوب شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان طی حکمی با موافقت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کشور و تأیید هیأت مرکزی ارزشیابی و انتصاب کارکنان و با نظر به تجارب خوب و سابقه ارزنده در دوران مسؤولیت قبلی، حسن ویلان  را به عنوان معاون جدید توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان منصوب کرد.

مسعودیان‌راد در مراسم معارفه معاون جدید توسعه مشارکت‌های این نهاد اظهار کرد: مهم‌ترین هدف حوزه مشارکت‌های مردمی بهره‌مندی از ظرفیت خیران و مسؤولان در امر کمک به نیازمندان به ویژه در قالب صدقات و خیرات بوده و اعتماد مردم به این نهاد بهترین سرمایه برای کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اکرام ایتام، اطعام ایتام، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، زکات، صدقات و خیرات، مفتاح‌الجنه، بخشی از اقدامات و فعالیت‌های معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی به شمار می‌رود، گفت: اجرای این طرح‌ها تنها با تکیه بر اعتماد مردمی میسر خواهد شد و باید با اقدام خالصانه و عمل متواضعانه اعتماد مردم و خیران را تقویت کرد.

حسن ویلان پیش از این رئیس کمیته امداد شهرستان گرمسار بود.

در این آیین از زحمات محمد قوسی که معاون سابق توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بود نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول