اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نخستین دوره اهدای جایزه بزرگ سرو برگزار خواهد شد

اولین دوره جایزه بزرگ سرو با هدف تجلیل از فعالان عرصه تئاترمقاومت برگزار خواهد شد.

نخستین دوره اهدای جایزه بزرگ سرو برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: قصد داریم به منظور تقدیر و تجلیل از آثار نمایشی که در طی سال اجرای عمومی داشته اند و بعضا مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گرفته اند، نخستین دوره جایزه بزرگ سرو را در سال 1399 برگزار کنیم.

نیلی افزود: برای ساماندهی و جمع اوری آثار در این دوره در مرحله نخست مکاتباتی را با سازمان ها و نهادهای مرتبط نظیر حوزه هنری،سازمان بسیج هنرمندان کشور،انجمن هنرهای نمایشی سراسر کشور،سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،و سالن های تئاتری و تماشاخانه ها آغاز کرده ایم که جمع آوری اطلاعات لازم و ارزیابی آثار بلافاصله پس از احصا آثار توسط هنرمندان مجرب و کارشناسان هنرهای نمایشی کشور انجام خواهد شد.

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اضافه کرد:ان شاالله قصد داریم کاندیداهای مورد نظر و نامزدهای بخش های این جایزه بزرگ را روز ملی تئاترمعرفی کنیم و طی مراسمی باشکوه در هفته هنر انقلاب اسلامی ازآنان تجلیل و تقدیر به عمل آوریم.

وی در خاتمه اضافه کرد:اطلاعات تکمیلی بعدی به زودی از طریق روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس در اختیار جامعه فرهیخته و بزرگ تئاترکشور و اصحاب محترم رسانه قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول