اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمادگی 5 هزار ناظر امر به معروف اصفهان برای خدمت به بیماران

جانشین مجمع رهروان امر به‌ معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: روز گذشته نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی بر تقدیر و تشکر از کادر درمانی بیمارستان‌ها ارائه و در آن ذکرشده است که این مرکز با حضور 5 هزار ناظر به‌ صورت داوطلبانه آمادگی لازم جهت مشارکت برای حضور در بیمارستان‌ها و خدمت به بیماران را دارد.

آمادگی 5 هزار ناظر امر به معروف اصفهان برای خدمت به بیماران

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از هفته قبل که بحث شیوع بیماری کرونا در کشور شکل گرفت به مساجد قرارگاه مهر امید اعلام شد تا از توزیع چایی و پذیرایی خودداری کنند، همچنین کلیه دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی اجرا و یک بسته آموزشی از جمله بروشورهایی که توسط این دانشگاه تهیه‌ شده بود، بین مردم در مساجد توزیع شد و در کنار آن از روحانیون مساجد درخواست شد تا موارد لازم جهت پیشگیری و آمادگی مردم در سخنرانی‌های  نماز جماعت مطرح شود تا این‌گونه التهابات کاذب پیش‌آمده در فضای مجازی مرتفع شود.

جانشین مجمع رهروان امر به‌ معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به ضدعفونی کردن مساجد توسط خیران اصفهانی ادامه داد: با توجه به درخواست مساجد امکانات لازم جهت ضدعفونی، با همکاری خیرین و همچنین یک سری محتوا که توسط دانشگاه علوم پزشکی و معاونت فضای مجازی صداوسیما تهیه‌ شده است در قرارگاه فضای مجازی توزیع‌شده است.

وی ابراز داشت: همچنین با مسؤولان مربوطه در فضای مجازی صحبت شده تا رصد کامل نسبت به فضای مجازی داشته باشد تا اگر کانال و پیجی فعالیت‌هایی در راستا هراس‌انگیزی و تولید و توزیع محتوا نادرست دارند بلافاصله به پلیس فتا اطلاع داده شود تا از این طریق برخورد درست و قانونی صورت بگیرد.

صادق‌زاده تصریح داشت: روز گذشته نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خانم چنگیز مبنی بر تقدیر و تشکر از کادر درمانی بیمارستان‌ها ارائه و در آن ذکر شده است که این مرکز با حضور ۵ هزار ناظر به‌ صورت داوطلبانه آمادگی لازم جهت مشارکت برای حضور در بیمارستان‌ها و خدمت به بیماران را دارد، تا از این طریق در مسیر تحقق بزرگ‌ترین معروف امروز یعنی سلامت روانی و جسمانی جامعه قدمی برداشته شود.

 

جانشین مجمع رهروان امر به‌ معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که این مجمع با تأخیر اقدام به مشارکت حضور ناظران در بیمارستان‌ها کرد، صحبت رئیس‌جمهور در روز ۶ اسفند ماه بود که اعلام کرد، از شنبه همه‌چیز در کشور به‌ صورت روال عادی آن خواهد بود، مگر موارد خاص و شرایط ویژه که ستاد آن را اعلام خواهد کرد، که ظاهراً ایشان مثل همیشه دیر از همه از شرایط و موقعیت‌های حساس کشور با خبر می‌شوند و اطلاعاتی درستی ندارند.

وی افزود: پس‌ از این اعلام روحانی، وزیر بهداشت در پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را اعلام کرد، هفته نسبتاً سختی را در پیش داریم و پیک اصلی بیماری کرونا در هفته آتی و روزهای آینده است از همین رو ما هم بلافاصله پس از صحبت وزیر بهداشت آمادگی خود جهت حضور و همکاری در بیمارستان‌های مربوطه را اعلام کردیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۲۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول